Recensie Angel Lady (Mistery), Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
652
02/05/23
224
38
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Voetfetish
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/zachte-handen-brengen-je-in-een-wereld-van-genot.html
Tijdje geleden bij deze dame op bezoek geweest, vandaar dat ik de prijs niet meer scherp heb. Stond reeds langer op de radar.

Zeer aangenaam en uitgebreid telefoongesprek.

Voetenfetish was geen probleem, maar aan moeder-zoonrollenspel kon ze geen gevolg geven.
In plaats daarvan zou ze me streng aankijken gedurende de hele sessie en stond ze verder open voor kledingwensen en alles wat met voetenfetish te maken had.

De gok gewaagd en zeker geen spijt van gehad.
Doorheen de week nog contact via sms gehad.

Ze ontvangt in een charmant huisje in een nette buurt.

Apart kamertje voor de ontvangst met sofa en massagetafel.
Gekozen voor de sofa.

Ze had op voorhand gevraagd welke lingerie ik graag zag en had ook de kousen aan die ik gevraagd had en die ik van haar voetjes mocht scheuren.
Hele sexy voetjes en mooie fuchsia nagellak. Ze heeft inmiddels meer foto's van haar voeten gepost, die ook een duidelijker beeld geven.

Na een tijdje gaf ze ook bij mij aan dat ze last kreeg van haar rug en we van positie moesten wisselen. Gezien de leeftijd kan ik me daar iets bij voorstellen.
Ze had dit overigens ook op voorhand netjes aangegeven. Bij mij betekende dit zeker niet het einde van de date.

Ik heb mij vervolgens op de grond gelegd om haar voeten te aanbidden, zodat zij wat rust kreeg.

Nadat ik over haar voeten had gespoten, hebben we nog wat nagekaart bij een drankje.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar (y)

Terug
Bovenaan Onderaan