Recensie Angel Prado, Bocholt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walker90

Wandelaar
90
31/01/22
39
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/angel-prado-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bij Angel Prado geweest on Zutendaal op het bekende adres.

Was op het afgesproken uur daar. Maar ze was nog niet klaar. Na een 20 minuten wou ik me net omdraaien, tot de deur toch openging.

Mooi gezichtje. Wel een buikje. Geen slanke dame alleszins.

Sprak ook geen Engels. Via vertaal app communicatie.

ze begon meteen vurig en passievol te tongzoenen. Leuk zeg, dacht ik.

Kleren uit. Ze heeft een klein pikje. Iets van 10 cm schat ik. Ben al iets groter gewoon maar goed..

Ze pijpt zelf heerlijk. Heb enkele malen moeten onderbreken voor ik vroegtijdig haar keel vol zou spuiten.
Helaas kwam er geen beweging in haar apparaatje. Lang bezig geweest met het stijf te krijgen. Ze hield de erectie niet lang genoeg om tot penetratie over te gaan. Aangezien dat mijn hoofdreden voor een bezoek aan een trans is, was ik teleurgesteld. Ze zei dat het door de hormonen kwam. Kan kloppen. Ze heeft zeer vrouwelijke rondingen en natuurlijke borsten. Dan heb ik haar maar geneukt en dat was dat.

Adverteer dan niet als actief vind ik dan
 
Ben er net van terug, niet de mooiste maar wel echt mooi vrouwelijk. Met de rondingen op de juiste plaats. Kussen doet ze continu pijpen doet ze heerlijk heb haar ook gepijpt dit doet ze zonder als hygiëne goed is neuken is met! Heb haar tussen genomen en zei mij ook, voor beginners ideaal! En ze doet het goed geen poppers aanwezig ook niet gemist, hervalingsgevaar hoog. Hopelijk hebben jullie er wat aan
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
±10 a 12 cm
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/angel-prado-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Angel bezocht in Wetteren. Ze was aanwezig op het afgesproken uur en heb niet lang moeten wachten.
Bij aankomst naar een zolderkamer gegaan. Betaald voor een half uur.
Ze kan wel maar gebrekkig Engels maar doe wel haar best om te communiceren.

Kleren uitgedaan & daarna is ze mij hevig beginnen tongzoenen.

Eerst hebben we wat liggen vrijen op het bed & na enkele minuten stelde ze voor om mij te neuken.
Ze heeft meerdere keren geprobeerd maar kon hem niet rechthouden. Ze zei dat het door de hormonen was.

Persoonlijk vond ik het niet zo erg, hoewel ik van passief kan genieten als hij niet te groot is maar ben zelf liever actief.
Ze heeft ook een kleine penis dus voor de liefhebbers die graag zelf anaal geneukt worden geen aanrader.
Ik heb haar zelf even gepijpt & daarna voorgesteld om haar te neuken.

Ik heb haar enkel in missio geneukt & na een tijdje uiteindelijk klaargekomen op haar lichaam.
Als persoon vind ik haar wel sympathiek. Ze stelt je wel op je gemak.

Na de sex nog een beetje nagepraat ondanks het gebrekkig Engels. Ze zegt nog 3 weken te blijven in Wetteren.
Zoals ik al zei, als je zelf wil geneukt worden is ze geen aanrader maar als je GFE wil met haar kan ik ze nog aanraden.

Het is geen klokkenkijkster bij mij, ik heb wel degelijk een half uur kunnen uitdoen met haar en was ook niet gehaast om mij buiten te krijgen.
Is wel voor herhaling vatbaar bij mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan