WHEM Angel - Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad een vrouw in een penthouse met grote tieten. Tongzoent matig, doet geen anaal en je mag niet in haar mond klaarkomen en masseert redelijk maar pijpt best lekker zonder condoom. was wel verrast want ik mocht haar zonder condoom neuken dus dat is best geil maar weet niet of ik dit weer zal doen want naast dit werk date ze ook via diverse datingsites en die mannen mogen ook langskomen en daar neukt ze ook zonder condoom mee. Was twee keer heerlijk om mee te neuken en ja de borsten zijn heerlijk groot met harde tepels. Wees lief voor haar en je mag haar zeker zonder condoom neuken bij de juiste klik.
 
Ik wil toch even reageren op alles wat ik in eerdere berichten heb gelezen. Iedereen is uiteraard vrij om te zeggen en schrijven wat men wil, dat geldt natuurlijk ook voor de dames in kwestie die zelf mogen bepalen wat hun voorwaarden zijn (of hoe sommige mannen het kinderachtig noemen "spelregels)
Mochten de voorwaarden je niet aanstaan, kun je gewoon een andere dame zoeken of bezoeken toch? Niemand verplicht jou iets te doen wat je niet zint, maar zeur niet zo achterlijk dat voorwaarden je niet aanstaan.
Ik ben normaal gesproken ook voorzichtig en sommige voorwaarden staan mij ook niet aan, desondanks heb ik toch besloten met Angel in contact te treden en moest hiervoor een foto sturen. Ik moet eerlijk zeggen dat zij hier discreet mee om is gegaan, het kontakt hierna verder soepel en correct verlopen is, en het een zeer lieve betrouwbare dame betreft die je in een mooi, schoon en prima verblijf ontvangt.
Ik was helaas niet erg onder de indruk van de massage zelf, ik houd meer van wat steviger ipv bijna wat aaien/strelen maar daarentegen weet zij wel prima de boel te teasen en is er, zoals zij zelf aangaf inderdaad veel meer mogelijk.
Al met al een leuke, gezellige en fijne tijd gehad maar voor mij wel eenmalig.
Laten we vooral ervaringen delen en minder onnodig de boel afzeiken.

Fijn weekend allen.
 
Ja heren ook hier heeft de inflatie z'n intrede gedaan….
Maar ik heb zomaar het vermoeden dat je bij deze dame een veel betere service krijgt dan bij die onverstaanbare Oostblok dames.
En niet te vergeten dat dit naar alle waarschijnlijkheid echt de dame op de foto is, en met wie je duidelijke afspraken kan maken van te voren, en die ook gewoon nagekomen worden, anders dan bij die Oostblokkers waarbij je als eerste verrassing een ander treft dan degene die op de foto's staat en vervolgens alles wat je dacht afgesproken te hebben onmogelijk is
Klopt goed gezegd lieverd. Buiten dat het is bij mij voor dat bedrag niet hop hop wegwezen, een luxe 60 min pakket startende met B2B massage en veel meer... samen douchen na afloop en inclusief 21%. Keuze is aan de klant, real & netjes of fake & vies 😎 liefs x
 
Helaas jongen geen broodje aap. Angel de prachtige vrouw die zij is was voor een paar keer helemaal voor mij. Dit was toen en nu doet ze dat niet meer maar veel leukere dingen. Dus contact voor alles behalve nzc en je zult jezelf in de watten gelegd voelen. Top vrouw top mens beautiful soul.
Als je niet eens door hebt dat Angel zelf op je bericht reageert, ben je volgens mij een beetje in de war.
 
Hij kent haar gezicht niet eens meer, zo hard heeft ie haar geneukt :LOL:
Beetje zinloos om op jullie jaloerse berichtjes te reageren. Angel weet wie ik ben en wat we hebben gedaan. ✔️ Denk eerder dat jullie stakkers in de war zijn en mevrouw waar ik paar dagen geleden nog mee heb geappt een beetje in de war is kan ik natuurlijk niets aan doen maar ja dat maak je wel vaker mee. Ik weet in ieder geval dat na elke healing ik haar heb gegeven we een paar uur zonder condoom gingen neuken en we hebben heel wat afgelachen. Succes en sterkte allen want gelukkig heb ik nu een vaste en (h) eerlijke Marokkaanse vrouw die wel met passie tongzoent, anaal geil vindt en wie van zaadslikken houdt en de beste deepthroat geeft en dat biedt deze angel dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan