Recensie Angela, Amsterdam, Spuistraat 47 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spuit11

Wandelaar
Forumpionier
83
15/07/21
108
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Angela is een oudgediende. Ik bezocht haar al toen de Bergstraat in volle roodverlichte glorie verkeerde. Alles bij elkaar hebben de jaren en alle wandelaars die over haar heen gegaan zijn weinig vat op haar gehad. Ze ziet er nog steeds goed en strak uit. Door alle Corona wisselingen (en haar eigen vele shifts wisselingen: dag/nacht, wel/geen weekend) was ik het zicht op haar kwijtgeraakt en had ik het idee dat ze misschien gestopt was en terug naar Colombia.

Mijn verrassing en geiligheid waren dan ook groot toen ik op een zaterdag ochtend het rode hartje met haar naam weer aan het kelderraam zag hangen. Meteen pinnen maar ondertussen had ze een andere wandelaar op bezoek. Dan maar even wachten en een aantal rondjes door het singelgebied. Maria op nr 17 was inmiddels ook gearriveerd maar ik had mijn zinnen op een geil weerzien met Angela gezet. Na een kwartier zwaaide de deur weer open en verliet mijn voorganger het pand. De wetenschap dat net iemand voor me de DVP al ingereden heeft vind ik altijd wel een kinky idee.

Afgesproken voor 30 mins dus alle tijd om Angela weer rustig te verkennen. Eerst pikplay met de hand waarna ze zichzelf uitgebreid liet vingeren terwijl ze zelf haar clit verwende tot een hoogtepunt. Leek erop dat het echt was want ze moest even bijkomen en haar kutje rust geven voordat we verder konden. Wat volgde was een stevige pijpbeurt waarmee ze Spuit11 op volle sterkte kreeg en ik haar naast het bed staande doggy neukte. Voor het hoogtepunt cd eraf, poppers erbij en me hard af laten trekken. Het zaad vloog weer alle kanten op.

Verwacht geen extra zaken zoals zoenen of pzc maar wie van stevig doorneuken houdt is hier aan het goede adres: Angela geeft geen krimp als je haar stevig te pakken neemt.
 
Vanmiddag Angela weer bezocht. Was op weg naar Maria om me lekker te laten afzuigen maar kennelijk waren meer wandelaars op dat idee gekomen. Nog voordat de gordijnen open geschoven konden worden stond er al een andere kloppende paal op de mat.

Tot mijn vreugde zag ik dat Angela ook aanwezig was op het Singel. Snel naar binnen voor een zekerheid bezoek. Alles bij elkaar zal ik haar ruim 20 keer bezocht hebben en nog steeds krijgt ze me geil en klaar (jammer dat ze niet aan zoenen en pzc doet). Gekozen voor een half uur trekken en pijpen. Uitgebreid met mijn paal laten spelen totdat ze me rotshard had, cd erom en uitgebreid pijpen terwijl ik haar met geile taal aanmoedigde. Vlak voor het hoogtepunt condoom eraf en me klaar laten trekken. Klodders zaad vlogen in het rond en op mijn favo Latina sletje. Heerlijk leeg weer vertrokken. Ze vertelde tegenwoordig 3 dagen, allen overdag, te werken: maandag, donderdag en zondag.
 
Angela is een hele lieve Zuid-Amerikaanse dame die door de wol geverfd is. Ze heeft de gekste dingen al meegemaakt. Van aardige mannen die ook haar plezieren tot vandalen die haar wilde overvallen. Vandaar de aanpassing van de werktijden naar de dag. Wel jammer want ze was een heerlijke tussenstop in de avond op het Singel in het keldertje op nummer 77. Ze heeft in haar kamertje een prachtig 'zwembad' alwaar ze je graag ontvangt voor een langere tijd. En dan gaat ze écht los!
Nou ja, ervaar het zelf maar eens. Deze MILF mag je niet missen.

Ze is er overdag, een paar keer per week. Herkenbaar aan het rode-hartje-bordje met 'Angela' erop. Geen bordje? Dan geen Angela. Ik zou zeggen, kom nog eens terug. (maar niet als ik wil natuurlijk:rolleyes:)

FYI: Ik heb geen enkele binding met haar maar kom er zéér graag. Ze moet natuurlijk het wél de moeite waard blijven vinden om te kunnen werken, vandaar deze announce van mij.
 
Angela is een hele lieve Zuid-Amerikaanse dame die door de wol geverfd is. Ze heeft de gekste dingen al meegemaakt. Van aardige mannen die ook haar plezieren tot vandalen die haar wilde overvallen. Vandaar de aanpassing van de werktijden naar de dag. Wel jammer want ze was een heerlijke tussenstop in de avond op het Singel in het keldertje op nummer 77. Ze heeft in haar kamertje een prachtig 'zwembad' alwaar ze je graag ontvangt voor een langere tijd. En dan gaat ze écht los!
Nou ja, ervaar het zelf maar eens. Deze MILF mag je niet missen.

Ze is er overdag, een paar keer per week. Herkenbaar aan het rode-hartje-bordje met 'Angela' erop. Geen bordje? Dan geen Angela. Ik zou zeggen, kom nog eens terug. (maar niet als ik wil natuurlijk:rolleyes:)

FYI: Ik heb geen enkele binding met haar maar kom er zéér graag. Ze moet natuurlijk het wél de moeite waard blijven vinden om te kunnen werken, vandaar deze announce van mij.
Ik sluit me hierbij aan. Inmiddels behoort Angela tot een van de oudgedienden, ik bezocht haar al toen ze nog in de Bergstraat ontving, met zo'n 15 jaar DVP trackrecord. Ondanks haar lange staat van dienst ziet ze er nog steeds aantrekkelijk uit en doet ze haar best om haar bezoekers het naar de zin te maken.

Verwacht geen kinky of buitenissige zaken. Wat dan wel? Passionele GFE pikgerichte Latina sex: zwoel en stomend!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan