- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.yumi.nl/profiel/?emp=228
- Totale kosten (in euro)
- 185
Home - Yu&Mi
Erotische massagesalon Ongedwongen genieten Vandaag aanwezig Ontdek alle dames Recente reviews Choose your own Experience Onze faciliteiten Faciliteiten De royal suite Gezellig met uw partner of met wat vrienden genieten van het allerbeste van het beste? Boek dan onze geheel vernieuwde “Royal...

Gisteren Angela eens bezocht, vooral vanwege haar fysieke kenmerken op de foto, verder geen info over haar kunnen vinden.
Wat uiterlijk betreft was het een aangename verrassing, mooie, slanke/skinny dame met mooi opgevulde borsten, iets te naar mijn mening maar wel goed gelukt.
Gekozen voor tantra en dat doet ze zonder meer goed. Gebruikt haar hele lijfje om je te teasen.
Mocht haar billen en borsten, desgevraagd, voorzichtig aanraken, met even later nog de vraag of ik in was voor iets "extra". ?
Nadere info leerde dat dat poesje aanraken en/of pmc inhield, intiem verder niet gevraagd.
Uiteindelijk ging ze accoord met pzc, €10,- korting gekregen op haar €60,- vraagprijs. Goedkoop is anders, echter wél een goede pijpbeurt gekregen, doet ze sensueel en met veel gevoel waardoor ik uiteindelijk toch afging. Ook m'n sterretje werd uitwendig mee verwent, ook prettig.
Heb haar ook nog even mogen beffen, altijd lekker. ??
Herhalingsgevaar is er zeker, maar dan wil ik die extra's niet pas halverwege.