Recensie Angela, Yu&Mi, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.438
30/06/21
1.661
123
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.yumi.nl/profiel/?emp=228
Totale kosten (in euro)
185
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Gisteren Angela eens bezocht, vooral vanwege haar fysieke kenmerken op de foto, verder geen info over haar kunnen vinden. :confused:
Wat uiterlijk betreft was het een aangename verrassing, mooie, slanke/skinny dame met mooi opgevulde borsten, iets te naar mijn mening maar wel goed gelukt.
Gekozen voor tantra en dat doet ze zonder meer goed. Gebruikt haar hele lijfje om je te teasen.
Mocht haar billen en borsten, desgevraagd, voorzichtig aanraken, met even later nog de vraag of ik in was voor iets "extra". ?
Nadere info leerde dat dat poesje aanraken en/of pmc inhield, intiem verder niet gevraagd.
Uiteindelijk ging ze accoord met pzc, €10,- korting gekregen op haar €60,- vraagprijs. Goedkoop is anders, echter wél een goede pijpbeurt gekregen, doet ze sensueel en met veel gevoel waardoor ik uiteindelijk toch afging. Ook m'n sterretje werd uitwendig mee verwent, ook prettig.
Heb haar ook nog even mogen beffen, altijd lekker. ??

Herhalingsgevaar is er zeker, maar dan wil ik die extra's niet pas halverwege.
 
De dames die mij masseerde, deden het voor 75 voor de extra, bovenop de massage. Prima prijs en is nooit anders geweest. Hetzelfde bij andere salons.
Is nooit anders geweest? Dacht het wel: ik heb daar meiden meegemaakt die all the way gingen zonder ook maar 1 cent bij te hoeven betalen. Dat waren dames die zelf ook enorm genoten en nooit om extra geld zeurden. Hadden ze ook niet nodig want ze zaten vrijwel de hele dag volgeboekt. De "masseuses" van tegenwoordig willen met zo weinig mogelijk inspanning zo veel mogelijk geld binnen harken. Die meiden van toen verdienden bakken met geld waar ze ook voor werkten.
 
Toen met nu is hetzelfde als appels met peren vergelijken. Ik ga overigens pas sinds 2 jaar naar de salon. Mannen willen voor een dubbeltje op de eerste rij...omdat ze er zelf van genieten hoeven ze t nog niet voor niks te doen. Zo kun je bij elk beroep wel zeggen " je doet het toch met plezier "
 
Ze hoeven idd niks voor niks te doen als ze dat niet willen, ze mogen vragen wat ze willen maar 1 ding is zeker die dames van toen verdienden tig keer meer geld dan die veelal buitenlandse golddiggers van nu. Heeft niks met appels en peren vergelijken te maken.
 
Hallo heren,

Ik heb hierin een vraagje.
Ik ben nog nooit naar You and mi geweest en ik zou graag naar toe gaan en kan iemand mij een dame aanraden die heel aardig is en af en toe mag aanraken bij de borsten zonder extra te betalen.
Ik heb gehoord dat er een nieuwe dame is naam is Sweety een Aziatische dame die best goed is heb ik gehoord.
En of er is goede dame die extra's doet en voor hoeveel?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan