Was vanochtend bij Angelica. Ze heeft inmiddels haar prive-jet verkocht en zit op een redelijk goed bereikbaar fijn plekje aan de rand van het Centrum. Parkeren was simpel. Het is een mooie vrouw, al zijn de (nieuwe) foto's door een pro 2 tikjes in haar voordeel bijgewerkt. Samen douchen werd alleen douchen, want, geen idee waarom. Al valt er op haar hygiene niets aan te merken, haat huis is heel zacht en welriekend. We gingen op het bed heerlijk lang zoenen, totdat ze zich over mijn gezwollen wingman boog. Ondanks dat die vandaag al 2x was afgesopt, werd hij nog eens afgelapt met een hygienisch doekje. Daarna startte ze een heerlijke sonate voor fluit solo, waarin haar wendbare, puntige tong me al veel te snel richting van een onbeheersbaar crescendo deed afdrijven. Om dat nog even op de lange baan te schuiven, zette ik haar geschoren kruisje op mijn mond en begon aldoende mijn partijtje mee te blazen in deze sonate en probeerde ik haar genot op de 1e plaats van mijn aandacht te zetten. Dat verliep niet gladjes. Ik had mijn handen op haar heerlijk zachte billen gezet en bewoog haar zodanig dat mijn tong haar verborgen startknopje kon bereiken. Helaas leidde dat tot een klacht. "You have a beard!", mijn kort getrimde stoppelbaardje deed kennelijk pijn. Ik had naast andere zaken een 'GFE' besteld en dat de GF zo'n punt maakte van wat stoppels, was voor mij een vervelende dissonant. Ik ben dol op die positie en vorige week was ik bij een thaise mevrouw die ik met mijn tong, in die positie tot gekreunde bijval bracht. Gespeeld misschien, het klonk naturel genoeg om het nog een tijd vol te houden. Toen Angelica eenmaal stabiel zat en ik met mijn tong makkelijk toegang had tot haar klitje en mijn tong de vrije loop kon geven, ontkwam ze niet aan een aantal wilde spasmen, maar ze gaf zich niet over, er bleef spanning in haar lichaam. Hoe heerlijk het ook was, hier was geen eer an te behalen en het werd tijd voor een beetje neuken. Nadaat Angelica maar lippen had gereinigd en wat verfrissends in haar mond had gespoten, zette ze met zorg een condoom op mijn gretige pik en begon me te berijden. Al snel zette ze een heftig tempo met veel neerwaardse druk in. Een heerlijk gevoel en een heel mooi uitzicht, maar de routiniers hier weten dat dit een manier is om de nietsvermoedende hoerenloper zo snel mogelijk naar het orgasme te drijven en ik heb haar te lang laten begaan. Ik heb haar gestopt en de missio in gezet maar dat was ook veel te lekker en ik kwam weer terecht in de wilde stroom richting waterval. Daarna nog de zijwaardse positie, heerlijk tegen de billen oprijden met haar royale borsten in mijn handen. Normaal een positie waarin men het even kan volhouden maar opnieuw kwam de finish alweer snel in zicht. Dan maar doggy, met de blik richting oneindig, maar met mijn handen op die goddelijke billen en haar flamoes inmiddels heel vochtig verloor ik mijn zelfbeheersing en crashte in een weergaloos orgasme. Oorlog, inflatie, criminaliteit, alles was even weg en niets anders bestond behalve wij 2-en in dat knusse appartement. Later sloeg ik me voor m'n kop. Ik had aan Halsema moeten denken, da had alles veel langer kunnen duren. Helaas werd de zalige staat snel verholpen door Angelica die met steriele doekjes en keukenrol alle vlekken op beddegoed en lichamen begon te reinigen en in haar taal begon te mopperen. De 'GFE' band die toch al veel te verduren had gehad, brak. Toen alles was schoon gelapt en we samen op bed lagen, maakte ze geen aanstalten om weer een band te scheppen die een opening zou bieden naar een 2e ronde, waarop ik recht had (€200,- betaald) en toen had ik er ook geen zin meer in. Na iets minder dan 40 minuten stond ik weer buiten.
Ik heb hier nog nooit iets geschreven en ik merk dat ik dat eigenlijk wel leuk vind. Niet alles was positief voor Angelica, maar ik wil niets afdoen aan haar. Het is een jonge vrouw uit Oekraine, die al lang buiten haar and verblijft. Net als alle andere vrouwen die hier worden gerecenseerd, zit ze dagenlang in een appartement en is zij 24/7 beschikbaar voor God weet wat voor viespeuken, die deze vrouw blootstellen aan weet ik veel wat voor fantasien. Hoewel we helaas geen klik hadden, ben ik haar erkentelijk voor deze ervaring.