Mysteriousl
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 18-19
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/angelica-real-latina-transgirl.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
Gisteren afgesproken met Angelica in Beernem. Ze vertrekt nu naar Maasmechelen, dus het al even vermeld in de titel.
Angelica is een zeer lief persoon. We chatten wat heen en weer, en uiteindelijk heeft ze een afspraak in Brugge met een vriendin uitgesteld voor mij.
Ze is een zeer mooie verschijning. Alles mooi in proportie, zeer mooie borsten (vrij hard voor de liefhebbers) en een mooie kont. Haar lul is krijgt wel wat lengte wanneer je ze hard maakt, maar niet onontbeerlijk.
Prijs is wat hoger dan de gemiddelde prijs bij anderen per uur, maar wat mij betreft het wel waard.
Ze is zowel passief als actief. Ik denk een kleine voorkeur voor actief, of het kwam omdat ze echt wel geil was en wou klaarkomen.
Ze pijpt heerlijk.. nog niet zoveel pijpbeurten gehad in mijn leven, zelfs niet van mijn vrouw
We hebben verschillende posities aangenomen en uiteindelijk beiden klaar gekomen. Ze heeft me dan nog gemasseerd achteraf.
Ik heb zelfs voorgesteld om haar en haar vriendin naar Brugge te rijden, doordat ze mij ertussen genomen had.
Haar vriendin is geen ts, ook wel Spaans en zoals ze bij ons zeggen: voorzien van oren en poten.
Ik had zeker geen nee gezegd tegen een trio hehe.
We hebben dan nog wat gewhatsapped doorheen de avond.
Kortom: zeer lief, knappe madam, waar je een leuk gesprek mee kan hebben. Wanneer je er mee over straat loopt, zal niemand merken wat er zich beneden verbergt, al zeker niet met haar knappe vriendin erbij
Ik hou ze wel nog in de gaten hehe.
Angelica is een zeer lief persoon. We chatten wat heen en weer, en uiteindelijk heeft ze een afspraak in Brugge met een vriendin uitgesteld voor mij.
Ze is een zeer mooie verschijning. Alles mooi in proportie, zeer mooie borsten (vrij hard voor de liefhebbers) en een mooie kont. Haar lul is krijgt wel wat lengte wanneer je ze hard maakt, maar niet onontbeerlijk.
Prijs is wat hoger dan de gemiddelde prijs bij anderen per uur, maar wat mij betreft het wel waard.
Ze is zowel passief als actief. Ik denk een kleine voorkeur voor actief, of het kwam omdat ze echt wel geil was en wou klaarkomen.
Ze pijpt heerlijk.. nog niet zoveel pijpbeurten gehad in mijn leven, zelfs niet van mijn vrouw

We hebben verschillende posities aangenomen en uiteindelijk beiden klaar gekomen. Ze heeft me dan nog gemasseerd achteraf.
Ik heb zelfs voorgesteld om haar en haar vriendin naar Brugge te rijden, doordat ze mij ertussen genomen had.
Haar vriendin is geen ts, ook wel Spaans en zoals ze bij ons zeggen: voorzien van oren en poten.
Ik had zeker geen nee gezegd tegen een trio hehe.
We hebben dan nog wat gewhatsapped doorheen de avond.
Kortom: zeer lief, knappe madam, waar je een leuk gesprek mee kan hebben. Wanneer je er mee over straat loopt, zal niemand merken wat er zich beneden verbergt, al zeker niet met haar knappe vriendin erbij
Ik hou ze wel nog in de gaten hehe.