Recensie Sauna Azzurra, Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Door wat hierboven geschreven wordt. Teveel mannen aanwezig die als een kudde achter een vrouw aan gaan. Niet erg positief.
Er zijn 10 pagina's aan berichten, lees die aandachtig door.

Mijn ervaring was inderdaad dat er teveel mannen waren, die zich gedroegen zoals ik omschreef.
Dit kan aan het moment van het bezoek hebben gelegen, overdag, mogelijk is er in de avond beter publiek en een mooie verdeling.

Van de week toch maar weer eens geprobeerd met Kim, maar het is niet te doen, ze zitten gewoon ongevraagd aan haar, het personeel doet zijn best hoor maar die kunnen ook niet overal zijn, we zijn vrij vlot weer vertrokken, dit was de derde keer en steeds hebben we deze ervaring dus nu gaan we ook niet meer

Van de week toch maar weer eens geprobeerd met Kim, maar het is niet te doen, ze zitten gewoon ongevraagd aan haar, het personeel doet zijn best hoor maar die kunnen ook niet overal zijn, we zijn vrij vlot weer vertrokken, dit was de derde keer en steeds hebben we deze ervaring dus nu gaan we ook niet meer
Vervelend inderdaad..
Ik had na 1 bezoek al duidelijk dat ik hier niet terug ga komen.. jammer inderdaad.
Ze kunnen leren van andere clubs en hun beleid. Maar dan moeten ze echt iets drastisch aan gaan passen vrees ik...

Waarom ga je dan niet een keer op donderdag naar de stellendag?
Ik ga donderdag de 15e met mijn fwb.

Dan is het veel relaxter en zijn er geen single mannen.

Waarom ga je dan niet een keer op donderdag naar de stellendag?
Ik ga donderdag de 15e met mijn fwb.

Dan is het veel relaxter en zijn er geen single mannen.
Ja dat wist ik dus niet, een stellendag klinkt wel goed, kijk het is ook niet zo dat ze niet aangeraakt mag worden maar vraag het ff, van de week zaten er 2 man aan haar billen toen ze achter haar langs liepen en als ze dan boos om kijkt lopen ze snel weg

Ja dat wist ik dus niet, een stellendag klinkt wel goed, kijk het is ook niet zo dat ze niet aangeraakt mag worden maar vraag het ff, van de week zaten er 2 man aan haar billen toen ze achter haar langs liepen en als ze dan boos om kijkt lopen ze snel weg
Dat gebeurt dus niet op de stellendag. Alleen maar stellen, die komen dan bij je in de jacuzzi zitten of zo en dan beginnen ze een praatje. Dan hebben ze interesse. Mocht je niet willen dan is het gewoon een nee en accepteert iedereen dat. En dan is het voor jou leuker. Zij met een andere vent, dan jij met die ander zijn vrouw.

Nogmaals, ik ben er 15 mei met mijn fwb, lijkt me leuk kennismaken na jouw hele verhaal in het topic MFM

Dat gebeurt dus niet op de stellendag. Alleen maar stellen, die komen dan bij je in de jacuzzi zitten of zo en dan beginnen ze een praatje. Dan hebben ze interesse. Mocht je niet willen dan is het gewoon een nee en accepteert iedereen dat. En dan is het voor jou leuker. Zij met een andere vent, dan jij met die ander zijn vrouw.

Nogmaals, ik ben er 15 mei met mijn fwb, lijkt me leuk kennismaken na jouw hele verhaal in het topic MFM
Oh ja dat was het haha dat lijkt me dan eigenlijk ook weer niets.. alleen maar stellen.. dan vind ik de combi bij andere toch fijner stellen en mannen plus vrouwen extra..
Vooral het idee dat als de een de vrouw leuk vind dat jij dan ook met de man evt iets moet doen.. dat hoeft natuurlijk niet maar dat concept lijkt me minder..
Ik hou het toch maar bij de andere versies😜

Dat is voor ons wel beter zeker voor Kim, ik weet nog niet of we kunnen op 15 mei maar lijkt me zeker leuk om kennis te maken

Terug
Bovenaan Onderaan