Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat klopt, maar dit heeft toch niets met je leeftijd verder te maken?Door wat hierboven geschreven wordt. Teveel mannen aanwezig die als een kudde achter een vrouw aan gaan. Niet erg positief.
Er zijn 10 pagina's aan berichten, lees die aandachtig door.Door wat hierboven geschreven wordt. Teveel mannen aanwezig die als een kudde achter een vrouw aan gaan. Niet erg positief.
Vervelend inderdaad..Van de week toch maar weer eens geprobeerd met Kim, maar het is niet te doen, ze zitten gewoon ongevraagd aan haar, het personeel doet zijn best hoor maar die kunnen ook niet overal zijn, we zijn vrij vlot weer vertrokken, dit was de derde keer en steeds hebben we deze ervaring dus nu gaan we ook niet meer
Waarom ga je dan niet een keer op donderdag naar de stellendag?Van de week toch maar weer eens geprobeerd met Kim, maar het is niet te doen, ze zitten gewoon ongevraagd aan haar, het personeel doet zijn best hoor maar die kunnen ook niet overal zijn, we zijn vrij vlot weer vertrokken, dit was de derde keer en steeds hebben we deze ervaring dus nu gaan we ook niet meer
Ja ik zou inderdaad alleen op stellen dag het nog een kans geven.. de gemengde dagen moet je helaas vermijden..Waarom ga je dan niet een keer op donderdag naar de stellendag?
Ik ga donderdag de 15e met mijn fwb.
Dan is het veel relaxter en zijn er geen single mannen.
Ja dat wist ik dus niet, een stellendag klinkt wel goed, kijk het is ook niet zo dat ze niet aangeraakt mag worden maar vraag het ff, van de week zaten er 2 man aan haar billen toen ze achter haar langs liepen en als ze dan boos om kijkt lopen ze snel wegWaarom ga je dan niet een keer op donderdag naar de stellendag?
Ik ga donderdag de 15e met mijn fwb.
Dan is het veel relaxter en zijn er geen single mannen.
Dat gebeurt dus niet op de stellendag. Alleen maar stellen, die komen dan bij je in de jacuzzi zitten of zo en dan beginnen ze een praatje. Dan hebben ze interesse. Mocht je niet willen dan is het gewoon een nee en accepteert iedereen dat. En dan is het voor jou leuker. Zij met een andere vent, dan jij met die ander zijn vrouw.Ja dat wist ik dus niet, een stellendag klinkt wel goed, kijk het is ook niet zo dat ze niet aangeraakt mag worden maar vraag het ff, van de week zaten er 2 man aan haar billen toen ze achter haar langs liepen en als ze dan boos om kijkt lopen ze snel weg