Recensie Angelica (Bul), Antwerpen, Villa Tinto 8 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TonyS1974

Wandelaar
95
17/01/22
102
22
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mooi meisje, zee strak lichaam. Sprak me wel aan. Jammer genoeg op de kamer heel routineus en niets extra's.
Constant probleem met het condoom. Handje erbij en totaal geen erotiek. Totale afknapper door dit vervelende gedrag.
Ga dit werk dan niet doen! Neuken met een hand ertussen is geen neuken.
Nooit weer.
 
Dit zal dan VT 48 zijn. Verversrui 48 bestaat namelijk niet, en de even nummers van Verversrui liggen tegenover VT en gaan niet verder dan 28 wat panden met ramen betreft. Aan de zijde van VT is 13 het hoogste huisnummer met ramen. Dit pand heeft de naam showroom boven de ramen hangen
 
Deze Dame staat nu op VT8 (indien het over dezelfdeDame gaat)
Gisteren na vele jaren nog eens skw bezocht omdat ik meestal een saunaclub bezoek.
Na wat wandelen deze Dame gespot op goedgeluk binnengegaan en ik heb het mij niet beklaagd.
Mooie slanke meid vriendelijk,nam haar tijd,goeie service ,aangename babbel.
Grts
 
Deze Dame staat nu op VT8 (indien het over dezelfdeDame gaat)
Gisteren na vele jaren nog eens skw bezocht omdat ik meestal een saunaclub bezoek.
Na wat wandelen deze Dame gespot op goedgeluk binnengegaan en ik heb het mij niet beklaagd.
Mooie slanke meid vriendelijk,nam haar tijd,goeie service ,aangename babbel.
Grts
De blonde Andjelica uit Rusland heb je bezocht denk ik. Heel leuk meisje. Ze 23 jaar en geeft haar klanten een zalige sessie. Ze heeft groene ogen. Zie link in sticky onderwerp voor de link naar Redlights. Wat afstandlijk voor het raam, maar geeft je goede service. Misschien een andere topic starten.
 
Laatst bewerkt:
Dat is een andere. De blonde Andjelica uit Rusland heb je bezocht denk ik. Heel leuk meisje. Ze 23 jaar en geeft haar klanten een zalige sessie. Ze heeft groene ogen. Zie link in sticky onderwerp voor de link naar Redlights. Wat afstandlijk voor het raam, maar geeft je goede service. Misschien een andere topic starten.
Ze beweerde Bulgaarse te te zijn oeps we komen er wel uit;)
 
Ik heb daarnet deze meid even bezocht. Mooie brunette van ca. 162 cm met een Bcup, 23 jaar uit Bulgarije. Ik vond ze wel lekker. De pijpbeurt was lang en goed gevarieerd. Ik heb daarna enkel missio geneukt. Ze trok haar beentjes op, waardoor ik mooi zicht had en lekker kon doordoen. Niks gemerkt van opmerking hierboven (handje ertussen); ik ben wel niet zo groot geschapen. Ik ga nog wel eens terug.
 
Af en toe zit er inderdaad een handje tussen maar minder irritant als bij ander dames en enkel op zijn hondjes al ze er op zit dan rijd ze hem er bijna af zeer aangename dame
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag zat ze op vt 48 .Die ogen zijn wel heel speciaal alleen spijtig dat die altijd dicht zijn tijdens de sex dat vind ik haar bij haar wel een nadeel.Het pijpen was lang maar niet gevarieerd.Maar on top was deze keer buitengewoon lang en gevarieerd ik moet straks mijn schaambeen is nakijken of dat niet blauw ziet .Ik kreeg een Cindy gevoel.Ik was haar tepels aan t kneden en voelde ze groeien terwijl ze de vorige keer mijn handen nog subtiel wegduwde.De vakantie heeft haar goed gedaan en der is wel en paar kilo bij maar ik ben er zeker van dat die bij mijn volgend bezoek der zeker terug af zijn ?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren ook bij haar langs geweest. Onze toppertjes blijven afwezig en wou weer eens wat anders proberen.
Man man wat een heerlijk lichaam. Die heerlijke fijne borstjes zijn echt niet normaal.
Het pijpen was heerlijk en lang. Daarna haar in top gezet. Het zicht op haar borstjes was buiten gewoon. Verder was het inderdaad spijtig dat ze steeds weg kijkt van je. Maar begrijp het ergens ook wel. Ze ging wel als een bezetene te keer wat dan weer heerlijk was.
 
Gisteren ook bij haar langs geweest. Onze toppertjes blijven afwezig en wou weer eens wat anders proberen.
Man man wat een heerlijk lichaam. Die heerlijke fijne borstjes zijn echt niet normaal.
Het pijpen was heerlijk en lang. Daarna haar in top gezet. Het zicht op haar borstjes was buiten gewoon. Verder was het inderdaad spijtig dat ze steeds weg kijkt van je. Maar begrijp het ergens ook wel. Ze ging wel als een bezetene te keer wat dan weer heerlijk was.
Als ge dat graag hebt zou ik toch ook Cindy proberen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag eens bij Angelica binnen gestapt, ze zag er lekker uit in haar lingerie.

Eenmaal binnen, was ze ontspannen, even de zakelijke onderdelen afhandelen, ze kleedde zich vlot uit, en vroeg of ik even mijn handen wilde wassen. Mijn jongeheer begon spontaan te steigeren toen Angelica naakt naast me op bed kwam zitten. Hele mooie borstjes, perfect maatje, en mocht er lekker aanzitten.
CD eromheen en ze begon me heerlijk te pijpen, maakte wel veel geluid daarbij, dacht heel even dat er geen rubbertje omheen zat zo lekker was ze bezig.
Omdat ik wat lui was vandaag, gevraagd of ze bovenop me kwam zitten, waar ze vlot gehoor aan gaf. Na een tijdje in haar gezeten te hebben, starend naar haar mooie borstjes kwam ik knallend klaar.

Ze gaat me vaker zien ;-)
 
Eén van mijn favorietjes. Soms, als ze terug van vakantie komt, kan ze niet in haar oude raam zitten, maar zit dan in het raam kant Verversrui, eerste raam rechts als je in VT stapt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben er nog is langs geweest en ze had nu een landingsbaan wat me zeker niet stoort. Wat me wel stoort is het op de plastic te doen was ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Angelica nog eens bezocht, ze is weer terug van vakantie. Ik heb haar nu een aantal keren bezocht en het blijft qua looks voor mij de perfectie. Heb een behoorlijke borsten fetisj en zij heeft voor mij de borsten die de absolute perfectie benaderen. Echt genieten alleen hierom zou ik haar willen blijven bezoeken. Verder is het allemaal erg pragmatisch en op de automatische piloot. Pijpen niet echt diep en je voelt haar tanden, ze pijpt wel lekker lang maar niet in 69 omdat ze niet meer gebeft wil worden. Wellicht wel voor extra. Neuken doet ze de standaard standjes maar ze houdt haar ogen dicht wat voor mij wel een minpunt is. On top kan ze heel lekker neuken en heb je perfect zicht op die geweldige borsten van haar. Ze heeft met op het laatst heerlijk afgetrokken met wat olie wat ze ook heerlijk doet. Geen tijdsdruk oid
Qua hygiëne iets minder omdat ze geen handdoek gebruikt en je dus ligt op dat zweterige plastic.
Voor haar heerlijke borsten blijf ik echter terug komen!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Drie jaar geleden bezocht ik een paar keer Amy in de Vingerlingstraat. Omdat ik hier las dat ze nu op VT48 staat, ging ik daar vanmiddag eens kijken. Ik twijfel... "Are you Amy?" vraag ik aan het meisje op de stoel. Maar ze zegt heel vriendelijk dat Amy nog met vakantie is. Ik loop verder, maar bedenk dan: waarom ga ik niet naar haar! Ze staat nog vrij, het is Angelica (23, Bulgaars). Ze vraagt ook naar mijn naam.

Nadat ik heb betaald (meer tijd, geen extra's) wast ze zich in het kleine kamertje. Als ik zeg dat het vrij warm is, doet ze gelijk de airco aan. Prachtig meisje, ze is niet heel groot, haar borsten (B-echt) zijn om te zoenen. We beginnen staand. Op mijn verzoek knijpt ze in m'n tepels en als ze ziet dat dit direct effect heeft, moet ze lachen – en kijkt me dan ook even aan. ;)

Bij het pijpen ligt Angelica met haar mooie borsten op mijn buik, het voelt heerlijk. Geen tijdsdruk, het gaat als vanzelf. Ze komt even on top en we ronden het af in 'normal'. Nadat ze zich opnieuw heeft afgezonderd om zich te wassen, praten we nog leuk na, terwijl ik me aankleed. Heerlijk half uur met een prachtig meisje, precies wat ik wilde. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan