Recensie Angelina, Barndesteeg 91B 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jay Pake

Vaste klant
152
04/02/23
121
13
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen weekend zin in een Trans vrouw en na een klein beetje succes op de wallen hiermee ben ik richting bloedstraat/barndesteeg gegaan. Het lijkt soms of er bijna geen een is en dan opeens gaan de gordijnen op en staan er een paar in de Bloedstaat. In de Barndesteeg zag ik de mooiste zitten en ik dacht aanvankelijk dat ze Aziatisch was, maar ze zei uit Equador te komen. Ik dacht dus 91B, maar het was in ieder geval de eerste die je aan de linkerkant zag zitten vanaf de Oudezijdse achterburgwal gezien.

Ze bood direct aan: 100 euro voor een half uur met zoenen en van alles en nog wat. En ik dacht: daar heb ik wel oren naar, want meestal/velen, behalve een paar hele goede adresjes, gooien ze op de wallen en sowieso bij de ramen binnen 0,01 seconden een condoom om je slappe lul en vinden het vreemd dat je niet binnen 2 seconden daarna stokstijf staat.

Wat ik lastig vind aan ramen is dat het enthousiasme voordat je binnen bent weg is, als je eenmaal binnen bent. Niet elke dame achter het raam is zo, maar bij een Privehuis zijn dames die zich leuk voorstellen vaak ook leuk op de kamer. Dat is in ieder geval mijn ervaring.

Helaas gebeurde het bovenstaande allemaal. Eenmaal op het kamertje was ze vriendelijk, maar een op bed geen enkel enthousiasme. De dame zat op ruime afstand, deed een condoom om mijn koude, slappe vriend, en begon te pijpen en was snel geïrriteerd dat ie niet heel stijf werd. Ze ging snel rechtop en begon als een malloot te sjorren en ongeinspeerd in haar hele houding daarbij te vragen of ik al bijna klaar was. Huh, wat? Ik had toch een half uur met zoenen en alles. Dus ik vroeg haar om dichterbij te komen zodat ik haar ook kon aanraken.

Ze had haar latexpakje nog aan en alleen haar borsten waar zichtbaar. Ik begon daar maar en bij het aanraken begon ze heel nep te kreunen en 'yeah baby' te roepen maar haar hele houding was: gast kom klaar en ga weg. Uiteindelijk kreeg ze last van haar arm en ik kon onverrichter zaken vertrekken. Ik was vooral verbijsterd en twijfelde ook een beetje aan mezelf omdat ik ook echt niet zo hard werd, maar eenmaal buiten dacht ik ook. Ik ben gewoon figuurlijk genaaid. Want als we eerst een beetje hadden gelegen en gezoend en ik ook wat had kunnen doen, dan had ik in ieder geval waar voor mijn geld gehad. Nu heb ik 100 euri gewoon in de goot gegooid.

0% kans dat ik ooit nog bij deze dame aanklop. Ik ben uiteindelijk ergens anders nog 'geslaagd'. Maar ik heb nu meer missers dan geluk gehad in dat gebied dus ik ben er wel klaar mee. Misschien een keer proberen iets via kinky ofzo. Of als ik echt een goede recensie lees van iemand dan wil ik het misschien wel proberen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan