Recensie Angie, Arnhem (vh Deventer) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GAEpret

Newbie
8
05/11/25
2
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/6803274-angie
Totale kosten (in euro)
110
Dame dezelfde van foto. Erg knap. Ze ontvangt in een kamer van een appartement, wel discreet. Wel donker kamertje. Is vind ik bij veel dvp zo, vind ik jammer want bij doggy zie ik graag alles goed. Spreekt alleen Spaans, paar woorden Engels. Ze is atletisch en heeft grote borsten D(nep). Je mag er fijn mee spelen. Je mag verschillende standjes doen. Na hoogtepunt nog even lekker haar kontje gemasseerd en lekker met haar borsten gespeeld. Zo half uur volgemaakt. Geen klokkijkster. Al met al zeer tevreden. Ze is wel klein wat missionaris voor mij niet mogelijk maakt. Zat wel lekker bovenop me.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/6803274-angie
Totale kosten (in euro)
200
Ben het met mijn voorganger eens, is zeker de dame van de foto's.
Wel erg klein van stuk, maar op de plekken waar je het verwacht zag het er prima (een beetje geholpen maar who cares) uit.

Adres was makkelijk te vinden en parkeren geen probleem. Na een paar commando's om te kijken of je het echt bent wordt je binnengelaten en staat het mooie vrouwtje voor je. Ziet er goed uit voor haar leeftijd maar is wel een paar jaartjes ouder dan op Kinky staat is mijn indruk.

Communicatie loopt stroef en is eigenlijk wel jammer want vind het altijd best wel leuk een klein praatje te hebben. Er wordt geen douche aangeboden, maar douchen had ik gelukkig thuis al gedaan. Voordat we goed bezig gingen werd alles wel keurig schoongemaakt met doekjes.

Dame biedt wel pzc aan maar doet het liever met en maakt zij gretig gebruik van de taalbarrière. Dus pmc moest het worden maar deed zij erg verdienstelijk. Nadat ik mijn tong als doekje had gebruikt kwam zij redelijk heftig schokkend klaar en had de indruk dat het niet de bedoeling was want het duurde even voordat er weer actie kwam. Na een aantal standjes, zeker vanaf achteren zag je echt goed hoe welgevormd de billen eruit zagen, en missio was ze echt te klein voor, wist ze mijn ontlading tijdens deepthroat (keelneuken, zonder pijpen) te laten gebeuren. Dat was de eerste keer dat ik op die manier van mijn zaad werd afgeholpen.

Mooie vrouw, lekkere seks, slechte communicatie. Voor mij geen herhalingsgevaar maar wel eenmalige bevredigende date.

Terug
Bovenaan Onderaan