Recensie Angie - Diane's Secret, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sammeke659

Vaste klant
113
30/01/22
118
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Angie https://www.kinky.nl/advertenties/2774496-angie
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week woensdag de stoute schoenen aangetrokken en richting Diane's Secret om op goed geluk zonder afspraak Angie te ontmoeten. Ze was wel aanwezig, maar had helaas maar 30 minuten beschikbaar….wijze les geleerd, volgende keer afspreken dus!!

De foto's van Angie zijn wel enigszins geretoucheerd, ze is in levende lijve toch wel iets voller en ouder. Maar haar enthousiasme en inzet maakt veel goed! Angie is een vrolijke kwebbel, soms niet even makkelijk te volgen maar dat heeft ook wel iets, en ze ging mij vrolijk babbelend voor richting de kamer.

Op de kamer aangekomen begon Angie, nog steeds vrolijk kwebbelend, aan het was ritueel boven een ietwat klein onhandig wasbakje waarbij ze met wat handvaardige trucjes alvast aan het voorspel begon. Op bed beland begon ze te kroelen, kroop ze bovenop. liet ze haar handen de vrije loop, en vroeg ze of ik wellicht zin had in pijpen zonder….nou graag 😜

Maar eerst de rollen omgedraaid, en heb haar heerlijk gebeft en mocht haar vingeren. Af en toe eens stiekem een vingertje langs en in haar sterretje, ze liet met zachte kreuntjes merken dat ze dat wel prettig vond. Ze werd heerlijk nat, en ze kirde vrolijk toen ik haar voelde samentrekken en klemde ze met haar benen mijn hoofd stevig vast. Volgens mij kon ze het wel waarderen

Toen was het haar beurt….of beter gezegd mijn beurt xx… ze ging op haar knietjes voor me zetten en draaide subtiel haar kontje naar me toe, "doe ook in m'n kontje schatje, mijn kontje heerlijk strak hoor". Daarna kroop ze op haar knietjes tussen mijn benen en begon echt op een geweldige manier te pijpen. Wisselend tempo, en dan weer diep, en dan weer met tong en lippen m'n eikel verwennen. Toen ik aangaf dat ik op het punt stond om klaar te komen bleef ze doorgaan, en vlak voor het moment suprême trok ze me subtiel naar een hoogtepunt.

Normaal gesproken is het dan klaar en moet je zo snel als mogelijk weg, maar niet bij Angie! Vrolijk pratend ronde ze het gedurende het wassen aan aankleden af, en vroeg ze om volgende keer een afspraak te maken want "beter lang dan zo kort"….en kan alleen maar zeggen dat ze gelijk heeft!

Herhalingsgevaar...zeker wel, maar dan volgende keer afspreken 😁

De extra's: PZC: €50,-- & Anaal: €100,--
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan