Recensie Angie (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 7/2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook Angie is terug.

Angie is iets molliger, maar ze heeft wel een guitig en vrij knap gezicht, vind ik. Achter haar raam is ze vaak goedlachs.

Ze is niet zo groot (1.60m) en heeft geblondeerd haar. Normaal is ze zwartharig, denk ik.

Veel beloven maar weinig geven, voor zover ik weet. Ze is binnen wel vriendelijk, maar de service is beperkt. Op het NZC-forum wordt ze ook besproken, maar of dat allemaal waar is kan ik natuurlijk niet zeggen.

We mij betreft alleszins geen herhalingsadresje.

Tijdens de lockdowns stond ze op Redlights onder de naam andji.
 
Angie is een wat speciaal geval. Ik vind haar zelf niet aantrekkelijk maar ze is wel erg vriendelijk. Tijdens de lockdowns probeerde zij te overleven door ook stiekem wat te tippelen. Veel beloven is bij haar eigenlijk 'alles' beloven, maar wat zij daar van terecht brengt, weet ik ook niet, want dan zou ik er eerst eens moeten binnengaan en dat trekt me zo niet aan. Ik ken haar als meisje, van te zien en van er tegen te praten. Ze spreekt Engels en Duits. Bij mooi weer heeft zij ook de gewoonte om niet altijd in haar raam te blijven, maar in de deur op straat te staan, en af en toe wandelt zij zelf een toertje rond in het Schipperskwartier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan