- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/angy-de-retour.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Na heel lang twijfelen, mij over mijn onzekerheden overgezet en nog maar eens een afspraak gemaakt en gekozen voor de brunette Angy. Afspraak ging door in een drukke straat in het Doornik. Er is wel wat passage en roering op het voetpad. Maar ik heb slechts kort staan blinken voordat ik binnengelaten werd. Niet de meest discrete plaats, maar wie ben ik in Doornik...
Eenmaal in het portaal schrok ik wat. Een dame van de 3e leeftijd ontving mij, maar wist mij gelukkig te vertellen dat Angy binnen wacht. Ik heb ze nadien niet meer teruggezien. En in een propere voorkamer stond Angy te wachten. Opgebonden haar, maar voor de rest exact de dame van de advertentie.
Even afrekenen en nog eens besproken dat ik voor een uitgebreide GFE kwam. Awel ik heb die gekregen. Uitgebreid knuffelen, strelen (mooie lingerie) en langdurig tongzoenen, heerlijk gepijpt worden, lang beffen, heerlijk vers gewassen nat poesje met piercing, 69, lekker nat tongzoenen ertussen... (super geil wat sap uitwisselen) tijd om te neuken: flink mogen genieten van deze dame in 2 posities waarbij ze goed meedeed, maar klaarstomen lukte mij niet.
Ze bood zich nog maar eens lichamelijk aan en ging al pijpend en aftrekkend aan het werk tot m'n hoogtepunt. Nog wat kussen en knuffelen. Perfect getimed. Op 2 min na het uur volgemaakt.
Meer dan prima date voor mij!
Eenmaal in het portaal schrok ik wat. Een dame van de 3e leeftijd ontving mij, maar wist mij gelukkig te vertellen dat Angy binnen wacht. Ik heb ze nadien niet meer teruggezien. En in een propere voorkamer stond Angy te wachten. Opgebonden haar, maar voor de rest exact de dame van de advertentie.
Even afrekenen en nog eens besproken dat ik voor een uitgebreide GFE kwam. Awel ik heb die gekregen. Uitgebreid knuffelen, strelen (mooie lingerie) en langdurig tongzoenen, heerlijk gepijpt worden, lang beffen, heerlijk vers gewassen nat poesje met piercing, 69, lekker nat tongzoenen ertussen... (super geil wat sap uitwisselen) tijd om te neuken: flink mogen genieten van deze dame in 2 posities waarbij ze goed meedeed, maar klaarstomen lukte mij niet.
Ze bood zich nog maar eens lichamelijk aan en ging al pijpend en aftrekkend aan het werk tot m'n hoogtepunt. Nog wat kussen en knuffelen. Perfect getimed. Op 2 min na het uur volgemaakt.
Meer dan prima date voor mij!