Recensie Ania, Menen/Genk/... [doorheen Vlaanderen] 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

StefanoDiVicenza

Vaste klant
116
07/06/22
71
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ania-hot-blondine.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben dit weekend bij Ania geweest.
Ze ontvangt in een rijhuis in Menen.
Een sympathieke meid, heel vriendelijk.
Niet voor herhaling vatbaar.
 
Word er samen gedoucht
ja,, zij was het.
De website heb ik ondertussen aangepast in mijn recensie, sorry.
Ze is zeker de meid van de foto's. Heel knap.
Maar de sex op zich was te houterig. Ze hield haar lichaam steeds op een bepaalde manier dat diep penetreren moeilijk was. Ik denk niet dat ze deze job graag doet. Ze was wel heel lief.
Word er samen gedoucht
 
Toert rond in gans België en is al van voor Corona actief. Ben er ook wel eens bij geweest maar niet voor herhaling vatbaar. Is te passief en heel weinig mogelijk. Haar benen staan op spanning zo dat je haar niet diep kan neuken. In doggy beentjes naast elkaar. Borsten zijn fake en is wel een mooie dame maar is wel al stuk ouder dan op haar advertentie
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ania-hot-blondine.html
Totale kosten (in euro)
120 + 30 (PZC)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze morgen eens langsgeweest door het wegvallen van mijn geplande afspraak en toch teveel goesting 😉.
Kan inderdaad bevestigen dat de foto's van haar zijn, weliswaar dan zonder make-up maar stoort niet.
Zeer zacht pijpen, ondertussen beetje vingeren en dan hoesje aan en zij on top.
Daarna nog 15 minuutjes massage en kop na 45 minuten buiten.
Goed voor één keer maar zeker geen herhalingsgevaar 🤣.

Ook net gezien dat ze met twee advertenties werkt :https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nastya-blondine.html. Lijkt toch meer op foto's van Ania dan van Nasty.
 
Laatst bewerkt:
Deze oekrainse bezocht een week terug in Meulebeke. Met een beetje verbeelding is het de dame van de foto. Ik vroeg per whattsapp of ze tongkust, was geen probleem en idd deed ze ook. Heeft fake borsten, die redelijk hard waren. Mocht haar niet beffen, wat tegen viel, zij pijpte mij met condoom en verder de klassieke standjes. Ga ik terug? Tongzoenen was super maar de rest was teveel een verplicht nummer.
 
Ja er klopt wel degelijk iets niet want het is dezelfde gsm nr
Ofwel groot verschil tussen haar met make up en zonder ...
Aangezien ze overal gezicht toont, zou een selfie check geen probleem mogen zijn ...
 
Ze adverteert onder Anya, Ania en Nastia. Ze heeft drie sets van foto's. Ze wisselt tussen Litouwen en Oekraïne als nationaliteit ( vermoedelijk Oekraïense). Ze wisselt af tussen Gent, Menen en Waregem als ontvangst. En haar aangeboden service wisselt ook wel eens, vooral het al dan niet kussen.
 
Op RL is ze 24j :

Op deze websites is ze 39j :
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ania-hot-blonde.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze dame bezocht op een mooie locatie in Genk, niet de gebruikelijke hotelletjes langs de steenweg. dat was al goed punt 1.
Prijs was de gebruikelijke.. Vriendelijke dame, goede ontvangst; kust wel degelijk, pzc, nmc,; het was een meevaller. Dame communiceert goed en veel als het moet; ik heb niks bijzonders gevraagd en het klassiek gehouden - dame verwacht goede hygiene indien men komt waar ik kan inkomen; als oost europees uw ding is, niet laten liggen deze kans want ze zijn schaars tegenwoordig
 
blijft tot vrijdag dacht ik verstaan te hebben, daarna ergens anders maar waar..
oost europa ja, heb ik ergens Zuid europa geschreven ?, Ukraine dacht ik, niet Litouwen maar in taal kan ik dat verschil niet maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan