Recensie Ania/Sofia, Amsterdam (voorheen Voorschoten, Zaandam, Leeuwarden, Den Helder, Eibergen, Rotterdam, Zwolle, Lelystad) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AlexV

Newbie
12
19/08/21
16
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4099661-ania
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Getriggerd door die zeer mooi uitziende meloenen via Kinky kon ik het niet laten om met deze dame af te spreken.
Ontvangt in Rotterdam-Zuid in de buurt van Slinge, gratis parkeren, flatwoning..

En inderdaad, haar borsten waren 100% en zagen er absoluut geweldig uit. Cup F!:p
Rest van lichaam dame was echter niet bijzonder. Kont niet bijster mooi gevormd.

En helaas zoals zo vaak, viel het uiteindelijk toch allemaal weer erg tegen. (n)

Kamertje in gedirigeerd en na inleidende massage wat strelerijen, bj (met condoom, zonder kon ook maar dan 20 euro extra) en standje boven op. Dame is half Italiaans/half Spaans en helaas zeer weinig passie, afstandelijk en alles enigszins gehaast en op de automatische piloot om je vervolgens toch zo snel mogelijk te laten spuiten. Gelet op de desinteresse bij de dame lukte me het dan ook maar moeite. Totaal geen gfe. Zoenen deed ze ook niet aan (hoeft voor mij ook niet, echter zoentje hier of daar kan lekker zijn).

Hoewel betaald voor een uur (150 euro) stond ik binnen zo'n 35 minuten weer buiten. Tja slapzak die ik ben, had natuurlijk 50 euro terug moeten claimen, had ik maar wat meer Noord Afrikaans temperament in me, dan had ik dat wel gedaan.

Kortom conclusie: herhalingsgevaar? NEEN. Weg gegooid geld.

Wil je echter een keer hele mooie dikke bollen zien en puur natuur of een vluggertje maken: wellicht voor een keertje de moeite waard.
 
Nou dat valt alles dus weer op zijn plek..

@Knaller: whatsapp ging in Nederlands maar kan ook zijn dat iemand anders de whatsapp bediende.. Was namelijk nog iemand in dat huis toen ik er was, volgens dame was dat de eigenaar van de woning... Toevallig spreek ik Spaans dus ik heb in Spaans met haar gecommunceerd..
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Absoluut te mijden....in een geile bui gek gemaakt door die dikke toeten eens bezocht....men lans kwam ook bruin terug uit dr ster dus geen goede voorbereiding....nou mooi nooit meer!
 
Naast alle kritische opmerkingen hierboven wil ik toch ook wel iets positiefs zeggen over deze dame. Ik bevestig dat de handelingen wat afstandelijk worden uitgevoerd en dat je weer redelijk snel buiten staat. Maar haar lichaam is in het echt wel zeer opwindend en ze is verder ook vriendelijk. Voor mij bood ze genoeg plezier om toch ook weer een tweede keer (na lange tijd) opnieuw langs te gaan
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ania had ik al heel lang op het oog om deze dame een keer te bezoeken ondanks de vele negatieve resecties.
Zij is een hele mooie en leuke kleine dame met een paar heerlijke grote borsten.
Toe ik aanbelde had ze een mooi strak zwart jurkje aan wat haar mooie borsten en heupen goed accentueerde.
Mij jongen heer kreeg meteen zin in om deze dame eens lekker te neuken.
Zij trok snel al haar kleren uit.
We begonnen met elkaar te verkennen met onze handen en gingen dicht tegen elkaar staan en ik genoot van haar warme lichaam zoende haar borsten.
We hebben lekker met elkaar gebabbeld terwijl ze mij lekker zat op te geilen door aan mijn penis te trekken waardoor hij steeds stijver werd.
Hierna heeft ze mij gepijpt en hebben we een potje geneukt waarbij ik een mooi uitzicht had op haar zeldzaam mooie borsten waarmee ik lekker mee mocht spelen. Ik kwam bijna klaar in haar lekkere strakke poes.
We keken elkaar diep in de ogen aan tijdens het neuken en ik gaf haar af en toe een zoentje op haar borsten.
Hierna heeft ze mij lekker afgetrokken waarbij ik klaarkwam.
We kleden ons weer aan en ik bedankte haar. Het is een lieve en een hele mooie damen.
We gaven elkaar nog enkele zoenen en namen afscheid.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4099661-ania
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs langs gegaan bij Ania die momenteel zowaar in Amsterdam werkt.

Heb haar profiel al een jaartje of 2 voorbij zien komen en was altijd geïnteresseerd, maar twijfelde doordat de recensies aanvankelijk vrij negatief waren.
Maar de laatste paar die ik las waren positiever en ik hoefde er niet voor naar Voorschoten of Emmeloord, dus nu leek het me een goed moment.

Wat geapped, eerst een wat afwachtende reactie, maar toen ik gerichter ging proberen om een afspraak te maken werden de reacties ook frequenter.
Gevoelsmatig doet ze haar replies nu zelf, maar ik kan me vergissen.

De dame ontving in Zuid-Oost en dat is niet mijn ideale bezoek-plek, maar het was in een deel wat vooral laagbouw eensgezinswoningen heeft.

Heb wel even om me heen gekeken in de slaapkamer waar ik in belandde en zag wat portretten van Afrikaanse mensen aan de muur, dus ik denk dat ze een weekje bij een familie in huis ontvangt oid.

Daar merk je overigens niets van. Heb niemand gehoord en wij zelf kozen voor de fluistertoon, een beetje intuïtief dat.

Ania is een sympathieke, best wel knappe vrouw, daar waar ik meestal dames bezoek die ik als 'meisjes' zou betitelen. Dit is het verschil, niet begin twintig, maar midden dertig. Misschien een paar jaartjes bovenop de 32 die ze in haar profiel vermeld, maar niet veel.

Ik was vriendelijk en netjes en daar leek ze blij verrast door te zijn. Althans, ze glimlachte veel en was, op een bijna verlegen manier, subtiel aanrakerig.

Ze is wel een echte pro in de zin dat ze precies weet wat ze doet, waar jij voor komt en hoe ze wil opstarten.

Daarom had ik ook een half uur ipv een heel uur geboekt, dat lijkt me gewoon te lang op zo'n slaapkamer. Het is geen plek waar je honderduit gaat lachen en babbelen zeg maar.

Ania spreekt redelijk Engels, een beetje Nederlands en vloeiend Spaans. Het hele Italie/Spanje verhaal kunnen jullie vergeten want ze komt uit Colombia.
Klein kruisje aan een kettinkje om haar nek, licht gekruld donker haar, redelijk knap gezicht (maar geen foto-model ofzo), klein vrouwtje, 1 meter zoveel en 50, een typisch Zuid-Amerikaanse bil-partij en een slank lichaam, zeker gezien de enorme naturelle boezem waar ze over beschikt.

Ik heb veel Oost-Europese dames met prille cup C of normale tot riante cup D boezem bezocht (Bella, Alexa, Naty), een aantal dames met vollere cup DD (Natasha, Sisi, wat dames in het buitenland), maar het is goed mogelijk dat Ania over de grootste natuurlijke borsten beschikt die ik ooit in mijn handen heb gehad.

Daardoor (en omdat ze midden dertig is) hangen ze al wel wat meer, maar het zijn dan ook enorme luchtkussens met veel tissue (is dat het goede woord? Zacht tietvlees klinkt wat grof) en een mooie vorm.

Zeker een natuurlijke cup F dus. Ze heeft eerst een zwart speelpakje aan, dirigeert je naar het bed, er volgt een schoonmaak-sessie, ze is daarbij duidelijk maar vriendelijk, waarna ze je gaat aftrekken.

Hoewel ze toch weer zo'n 10-15 jaar jonger is dan ik ben zou ik bijna het woord moederlijk gebruiken. Niet dat je moeder je meestal aftrekt, maar ze geeft je rust ipv spanning, evt nervositeit valt weg. Wat dat betreft is ze het tegenovergestelde van sommige piepjonge, superknappe Oost-Europese meiden met minder ervaring die ik wel eens bezoek.

Deze dame heeft veel ervaring en is hartelijk. Maar de opwinding komt meer door haar lichamelijkheid en die geweldige boezem dan doordat je met een enorme spetter in bed ligt.

Het is een beetje meer een doelgerichte raam-ervaring dan zo'n 250 euro afspraak met een jonge meid die erg lekker is met een kortaf reagerende boeker.

Ania heeft waarschijnlijk al op 12 plekken in Nederland gewerkt, het is een ander soort circuitje waarbij er continue doorgeschoven wordt. Wat daar exact het nut van is weet ik niet precies. Ze lijkt me wel de dame van de foto's hoewel ze nu een tattoo bij haar buik heeft en de foto's van voor de pandemie lijken te zijn. Maar het zou haar heel goed kunnen zijn.

Na het aftrekken ging ze zijdelings naast me zitten en begon me lekker te pijpen. Wel doelmatig, maar verder niks mis mee. Ze gaf me goed de mogelijkheid om haar borsten zachtjes te kneden en ik deed dat vooral bij de rechter, omdat ik daar het best bij kon, de linker was wat verder weg, zo groot zijn die borsten!

Na de blowjob koos ze er uit zichzelf voor om bovenop mij te klimmen en dat voelt als een vaste route. Ze weet echter precies wat ze doet en wisselt af tussen 2 manieren van je berijden (verder van je af en dichter bij je), waarbij je bij de tweede variant haar borsten plezierig tegen je borstkas voelt bouncen.

Omdat ik dit onmogelijk lang kon volhouden, gevraagd of we naar missio konden wisselen. Ik verloor daarbij heel even mijn stijve, maar ze wist met een lief lachje en een subtiel handje me precies zo te bewerken dat ik weer op oorlogssterkte kwam.

Zo door geneukt terwijl ik haar aankeek en met beleid haar borsten kneedde of onder me zag wiebelen en als echte borsten-man was dat ruimschoots genoeg om vol klaar te komen.

Daarna nog een praatje gemaakt, super-vriendelijk was ze daarbij, maar je voelt wel enige gehaastheid. Toen ik naar buiten liep stond er een man voor de deur die nog net even sneller wegkeek dan ik dat deed.

Het zou kunnen dat hij voor een andere dame daar kwam, maar het zou net zo goed voor Ania kunnen zijn.

Aangezien ik haar niet veel op haar telefoon heb zien priegelen, zou het kunnen dat hij 20 minuten na mij gepland stond, dus als ik niet na 25 minuten maar na 30 minuten weg was gegaan was dat aardig krap geweest, maar toch heb ik dit tijdens de gerichte afspraak niet als hinderlijk ervaren.


Als Ania weer eens in de hoofdstad verblijft is het niet ondenkbaar dat ik er nog eens voor een half uur langs ga.

Lieve dame, naturelle mega-boezem, slank, niet razendknap, maar wel leuk type en vakkundig.

Topic zou naar Noord-Holland geplaatst kunnen omdat ze nu in Amsterdam zit, maar misschien is dat te veel werk omdat ze meestal flink rondreist.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
https://www.kinky.nl/advertenties/4099661-ania

Ook ik ben een tijdje geleden bij Ania geweest met de Afrikaanse familie foto's aan de muur in Amsterdam Zuid-Oost.
Ik hou van natuurlijke grote stevige borsten, nou die heeft ze!!!

Eigenlijk was dat het enige positieve wat ik heb ervaren tijdens de date.
Het kan natuurlijk zijn dat ze haar dag niet had of wat dan ook.
Maar van wat ik hierboven lees is dat haastige en ongeïnteresseerde van haar kant meer "regel dan uitzondering".
Ze gaf aan dat ze half Italiaans en half Spaans was.

Ik had (maar) voor 30 minuten gepland.
Vrij snel kreeg ik het idee dat ze er gewoon niet zoveel zin in had.
Ze wilt graag zeer snel haar routine afwerken en als je daar iets vanaf wilt wijken dan wordt ze merkbaar geïrriteerd.
Gevolg daarvan was ongeïnteresseerd en gevoelloos heel snel en ruw aftrekken en daarbij keek ze strak de andere kant op uit het raam..
Dan raakt bij mij ook echt de zin er vanaf......
Ik probeerde haar nog wat tips te geven maar daar had ze absoluut geen boodschap aan.
Dit ging natuurlijk niet werken op deze manier en dan gaan we maar gewoon stoppen!
Alhoewel er nog zeker wel iets 10 a 15 minuten over waren.

Ik had beter moeten weten doordat de hoofdlijn uit de meeste voorgaande recensies toch een vrij negatief beeld hadden schetsen.
In mijn ogen liep ze de sfeer tijdens de date door haar gestress gewoon onnodig te verpesten.

Voorlopig ga ik mij weer richten op de Oost-Europese dames.
De service en karaktereigenschappen van deze dames bevallen mij in het algemeen veel beter.

Mijn advies voor Ania zou zijn; ga ander werk zoeken want op deze manier is het voor beidde partijen niet plezierig!
 
Laatst bewerkt:
Doe het niet en bedank me later. Te mijden is te zwak uitgedrukt. Deze dame zal ik helaas om negatieve redenen onthouden. Lijkt wel of ze manisch-depressief is waarbij ik het volledige spectrum in een kleine twintig minuten heb mee mogen beleven.

Een heel enthousiaste begroeting en aanvang van werkzaamheden, maar blijkbaar veranderde haar humeur al binnen een paar minuten om onverklaarbare redenen. Ze weet dus lust op te wekken, maar ook heel gauw de sfeer en lust weer onder het vriespunt te brengen.

Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik niet te spreken ben over haar werkwijze en dat het riekt naar oplichting. Ze liep daarna druk en driftig te texten en bellen met, naar ik vermoed, haar pimp. Blijkbaar moest dat mij afschrikken, maar ik heb mij rustig aangekleed en onderwijl haar flink de waarheid verteld. Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee
 
Het is de dame van de foto's maar haar borsten hangen aanzienlijk, de foto's zijn bewerkt en ze heeft inderdaad een tattoo op haar onderbuik.
Apart daarvan was de service ondermaats, alles moest zo snel mogelijk en volgens haar routine en als je wat anders wil deed ze het met tegenzin en probeerde ze weer aan haar routine te beginnen wat behoorlijk irritant is en wat mijn hele bezoek heeft verpest. Ja ze is vriendelijk maar ik zou daar geen belang aan hechten want ze is er gewoon om je zo snel mogelijk weer buiten te krijgen. Mijn advies is om haar te mijden want je betaalt eigenlijk de prijs van een half uur voor een snel vluggertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan