Recensie Anita (Ana), 3 Angels, Genk 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

veli

Vaste klant
216
20/10/21
3.176
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-anita-24years.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen weekend op de bonnefooi naar 3 Angels gereden en gekozen voor de jonge, kleine Zuiderse schone die zich voorstelde als Ana (diminutief Anita).
Ze sprak me aan in een zeer vlot Frans, vlotter dan dat van mij, dus ik volgde haar voorbeeld en ging het gesprek aan met mijn duivenfrans.
Als ik het me goed herinner kost een uurtje samenzijn €120 en daarbovenop kwam €20 extra voor pzc + nog eens €20 extra voor zoenen. Normaal ben ik ongenegen om een extra neer te tellen voor zoenen, maar omdat ze helemaal m'n type is stem ik in en overhandig mijn centen.

Iets dat ik apprecieer in deze club, al van toen het nog Team Angels heette, is de badkamer. Altijd heel proper uitziend zonder nare geurtjes, de douche werkt gewoon zoals je verwacht en er staat een groot rek vol propere handdoeken ter beschikking. Terwijl ik me opfris komt Anita even vragen of alles in orde is en ik bevestig. Eens afgedroogd sla ik de handdoek rond mijn middel en wandel zo blij als een kind terug naar de kamer. Bij het stappen door de deur word ik meteen begroet door twee verlegen, maar ondeugende oogjes en een kusje op de mond. Ik vraag haar waar ze vandaan komt en zodra ze antwoordt slaak ik een zucht van opluchting en schakel over naar de taal van Cervantes. Ze moest wat lachen en zei dat mijn Spaans beduidend beter is. Met het ijs gebroken ontspande ze zich zichtbaar en dat was het signaal om na mijn ogen, ook mijn handen te laten genieten.

De lichamen aftastend en voorzichtig kussend maakten we onze weg naar het bed. Ik streelde haar billen, nam ze stevig vast en vlijde haar neer om verder te verkennen met de overige zintuigen. Ze heeft een zijdezacht huidje en ruikt lekker: licht geparfumeerd, dus gebonden heren zijn gewaarschuwd.
Haar lichaam is, wat mij betreft, een schot in de roos. Helemaal naturel met een knap koppie, prachtig kontje en ditto benen. Mijn aanvalsplan was eigenlijk om haar eerst te proeven en dan de rollen om te draaien, maar op een of andere manier bevond ik me ineens achterover liggend op het bed met haar kleine handen rond mijn kloppende knots. Zo zwak als ik ben liet ik meteen mijn strategie varen en aanvaarde mijn lot.
Haar pijpkunsten zijn van het zachtere type, maar met gevoel. Niet zó goed dat mijn tenen spastisch beginnen te dansen, maar wel lekker genoeg om even alle zorgen van de wereld te vergeten. Dit heb ik haar dan ook een tiental minuten laten doen tot ze vakkundig een condoom plaatste, zonder dat ik het echt doorhad, en kwam voorzichtig op me zitten.

Ze gaf aan dat ik groot ben - voor haar - en werkte bij elke beweging steeds wat meer van mijn knetterharde paal naar binnen. De anticipatie zorgde er echter voor dat ik ogenschijnlijk nog harder werd en ze vroeg me liefjes om het rustig aan te doen. De hele situatie liet me een beetje denken aan de tijd dat de jongens en de meisjes beiden nog niet goed wisten waar ze mee bezig waren en lerend uit mijn jonge jaren, gaf ik de teugels in haar handen. Dat zorgde ervoor dat de seks langzaam, maar heel intiem verliep en elke beweging - mede dankzij haar kleine kutje - extra lekker aanvoelde om mijn pik.
Ze dreef het tempo geleidelijk op en toen ik overnam in missio, kon ik haar al wat steviger nemen. Stevig, maar met zorg.
Tijdens missio veranderden de kusjes in volle zoenen met hier en daar een korte tongzoen bij. Om mijn ogen verder de kost te geven schakelde we over naar doggy zodat ik die heerlijke kont kon bewonderen. Toen kleine veli aangaf naar een hoogtepunt toe te werken, zei ik dat haar prachtige billen me te vroeg de das zouden omdoen en of ze niet terug op mij kon komen zitten.

Ondeugend als ze blijkbaar is kwam ze weliswaar op me zitten, maar met haar assets dit maal naar mij gericht. Me afwerken was haar doel niet; nee, ik moest genieten van wat ik kon zien en aanraken zolang ik hier zat. Wat volgde was een soort van 69 body to body waarbij ze af en toe mijn pik zc in haar mond nam om me na enkele minuutjes opnieuw te voorzien van een condoom en ze in reverse cowgirl plaatsnam. Haar poesje heb ik tijdens de btb niet geproefd: die kwam niet in een positie waarin dat mogelijk was en ik vermoed dat dat bewust werd gedaan (hoewel ik dit absoluut niet met zekerheid weet).
De tijd van komen en gaan was in zicht en omdat ik nog wou komen voor ik ging, vroeg ik haar om terug in missio plaats te nemen.
Ze werkte haar weg via mijn torso omhoog met kusjes en nadat ze haar laatste kusje plaatste in mijn hals, plaatste ze haar lippen op de mijne en gaf ze me de langste tongzoen tot nog toe. Met de tongen in elkaar verstrengeld nam ze kleine Veli vast en plaatste haar poesje zo dat ik er in kon glijden. Met haar lichaam dicht tegen me aan geduwd en haar bekken ritmisch bewegend kwam ik diep in haar klaar mc, waarbij ze me de tijd gaf om na te genieten terwijl ze lieflijk op me bleef liggen.

Na de douche bleken er dan toch nog een dikke 5 minuten over te schieten en die hebben we gevuld met gekeuvel. Social time is dus dik in orde indien je Spaans of Frans spreekt. Bij het verlaten van het pand kreeg ik nog een tongzoentje en een lief-maar-ondeugende-meisjes-blik toegeworpen en deze heer wandelde met een dikke grijns naar zijn auto.


Mocht het nog niet duidelijk genoeg zijn: dit is een dame waarbij geduld een schone zaak is. Maar het moet gezegd worden; mijn geduld werd beloond.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-anita-24years.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn ervaring komt grotendeels overeen.
Echter wél mogen beffen en voor €120,- klaar, incl "zoenen en pzc"
Zoenen was echter magertjes en van haar pijpwerk werd ik ook niet echt enthousiast. 🥱
Voor de rest wel een lieve/mooie meid, volledig naturel qua fysiek gelukkig. M'n gebrekkige Frans en onmachtig in het Spaans resulteerde zeer in beperkte communicatie in het Engels helaas, wel kon ze me duidelijk maken dat vingeren niet gewenst was, werd wel drijfnat tijdens het likken, leek het iig te waarderen, kreuntjes waren niet geheel fake. ;)
Diverse standjes geprobeerd, helaas rubbertje wat te strak en dik dus ondanks het best strak aanvoelen neukend niet klaar gekomen, overbodige glijmiddel hielp ook niet mee. 🙊
Uiteindelijk haar handjob overgenomen en op haar borsten klaargekomen dus resultaat was ruim voldoende, herhalingsgevaar echter minimaal, ondanks prettige tarief. 🤑
 
Terug
Bovenaan Onderaan