Recensie Anita, Elsene 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

veli

Vaste klant
217
20/10/21
3.182
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/anita-latina.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op basis van de foto's en positieve recensies op het Franstalige forum er op uit getrokken voor een uurtje. Het was al lang geleden dat anaal nog eens op het menu stond, maar ik was benieuwd of dat wel werkelijk ging lukken. Afspraak maken ging erg vlotjes, ze beantwoord gewoon zelf de smsjes. Communicatie eens ter plekke ging vlot in het Frans; Engels was ook mogelijk, maar daar moest ze wat langer bij nadenken. Het enige dat wat vervelend is was parking zoeken, dus trek daar een klein kwartiertje extra voor uit.

Ze ontvangt dichtbij Luxemburg Station in Brussel in een appartementencomplex. Bij het binnenkomen zie je haar prachtige, natuurlijke, lichaam in lingerie en wordt je begroet met enkele zoenen. De kamer is aangenaam verzorgd en voorzien van een douche waar ik gebruik van heb gemaakt. Meteen bij het verlaten van de douche kwam ze op haar knieën voor me zitten en daar begon ze meteen met een van de beste pijpbeurten van mijn leven. Vanaf het eerste moment wordt duidelijk dat ze dit beheerst alsof het een kunstvorm is en het werd alleen maar beter. Een echte deepthroat die ze lang kan aanhouden, alsof je eikel gaat inslikken, waarbij ze steeds meer en meer spuug begint te produceren en het gevoel nog lekkerder wordt. Ze kijk je ook stout aan met die pretoogjes terwijl ze zichzelf vingert.

We zijn nauwelijks een kwartiertje verder en ik ben al in de zevende hemel. Tijdens het beffen voel je haar poesje samentrekken en gutst haar geil eruit; zo ook tijdens het neuken waar ze mijn heel lichaam heeft ondergesquirt in meerdere standjes. Niets is te gek en ze geniet er duidelijk zelf enorm van. Zonder er om te moeten vragen voorzag ze kleine veli van wat extra glijmiddel en die ging zonder protesteren haar strakke kontje in. Na een 50 minuten hield ik de boot niet meer af en kwam heerlijk klaar in haar kontje tijdens doggy (mc).
Samen een douche genomen waar ze nog steeds verder speelt en lekker met je zoent. Dit ging zo eigenlijk verder tot ik aan haar deuropening stond om naar huis te gaan.

Samenvatting: 200% aanrader voor wie een mix van gfe/pse zoekt bij een knappe dame waar volgens mij nog geen enkele chirurg aan heeft gesleuteld. Die combinatie alleen al is enorm zeldzaam deze dagen. Zoals steeds is dit uiteraard onder voorbehoud van de juiste klik, maar ik betwijfel dat iemand er teleurgesteld naar buiten gaat.
 
Op basis van de foto's en positieve recensies op het Franstalige forum er op uit getrokken voor een uurtje. Het was al lang geleden dat anaal nog eens op het menu stond, maar ik was benieuwd of dat wel werkelijk ging lukken. Afspraak maken ging erg vlotjes, ze beantwoord gewoon zelf de smsjes. Communicatie eens ter plekke ging vlot in het Frans; Engels was ook mogelijk, maar daar moest ze wat langer bij nadenken. Het enige dat wat vervelend is was parking zoeken, dus trek daar een klein kwartiertje extra voor uit.

Ze ontvangt dichtbij Luxemburg Station in Brussel in een appartementencomplex. Bij het binnenkomen zie je haar prachtige, natuurlijke, lichaam in lingerie en wordt je begroet met enkele zoenen. De kamer is aangenaam verzorgd en voorzien van een douche waar ik gebruik van heb gemaakt. Meteen bij het verlaten van de douche kwam ze op haar knieën voor me zitten en daar begon ze meteen met een van de beste pijpbeurten van mijn leven. Vanaf het eerste moment wordt duidelijk dat ze dit beheerst alsof het een kunstvorm is en het werd alleen maar beter. Een echte deepthroat die ze lang kan aanhouden, alsof je eikel gaat inslikken, waarbij ze steeds meer en meer spuug begint te produceren en het gevoel nog lekkerder wordt. Ze kijk je ook stout aan met die pretoogjes terwijl ze zichzelf vingert.

We zijn nauwelijks een kwartiertje verder en ik ben al in de zevende hemel. Tijdens het beffen voel je haar poesje samentrekken en gutst haar geil eruit; zo ook tijdens het neuken waar ze mijn heel lichaam heeft ondergesquirt in meerdere standjes. Niets is te gek en ze geniet er duidelijk zelf enorm van. Zonder er om te moeten vragen voorzag ze kleine veli van wat extra glijmiddel en die ging zonder protesteren haar strakke kontje in. Na een 50 minuten hield ik de boot niet meer af en kwam heerlijk klaar in haar kontje tijdens doggy (mc).
Samen een douche genomen waar ze nog steeds verder speelt en lekker met je zoent. Dit ging zo eigenlijk verder tot ik aan haar deuropening stond om naar huis te gaan.

Samenvatting: 200% aanrader voor wie een mix van gfe/pse zoekt bij een knappe dame waar volgens mij nog geen enkele chirurg aan heeft gesleuteld. Die combinatie alleen al is enorm zeldzaam deze dagen. Zoals steeds is dit uiteraard onder voorbehoud van de juiste klik, maar ik betwijfel dat iemand er teleurgesteld naar buiten gaat.
cfr.

 
Als fan van squirters wel onder de indruk van je recensie. Op het Franstalige forum was het mij niet zo duidelijk dat het zo een fel spuitertje was :D
Moet ik dus bij tijd en stond eens gaan checken!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/anita-latina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week ben ik eens langsgeweest bij Anitta. Ze ontvangt in een appartement dicht bij metro station Stephanie. Mooi en verzorgde woning.

Anitta zelf is een mooie slanke dame met kleine natuurlijke borstjes en een lekkere kont. Ze deed de deur open in een sexy zwart setje met een kettinkje rond haar middel.

De service dan. Mijn verwachtingen waren hoog door de voorgaande recensie misschien wat te hoog.

Zoenen mocht maar zij gebruikte geen tong wat ik toch wat spijtig vond. Ze heeft mij beginnen pijpen. Ze nam hem wel diep in de mond maar ze gebruikt haar tanden wat te veel. Op zich geen slechte pijpbeurt maar ik heb er al betere gehad.

Dan heb ik haar op haar rug gelegd en ben haar poesje ( wat geschoren is maar er staat nog wat zacht haar op haar venusheuvel) beginnen likken. Hier kan ze blijkbaar wel erg van genieten. Ze kreunde geil kromde haar rug en squirte na zo een 5 minuutjes.
Dan heb ik haar even op zijn hondjes genomen en het condoompje voor een eerste keer gevuld.

Na wat knuffelen ben ik haar terug beginnen beffen ( ik vond dat squirted wel geil). Twee vingers in haar kutje en zuigend op haar klikje kwam ze een tweede keer spuitend klaar.

Dan kwam ze in reverse cowgirl mij berijden. Dit doet ze wel enthousiast. Dan heeft ze zich omgedraaid en mij zo nog wat bereden. Na een minuutje of 5 heb ik haar verder in doggy genomen en voor een tweede keer het condoom gevuld.

Ik van ne de date op zich wel ok maar had niet echt een klik met haar wat niet haar fout is. Misschien waren mijn verwachtingen wat te hoog. Herhalingsgevaar is er wel want ik wil wel eens kijken of ze de tweede keer wat losser komt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/anita-latina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan weinig toevoegen aan wat de collega's hierboven schreven, maar het was een heerlijk uurtje en dat verdient een recensie.
Tongzoenen deed ze bij mij wel. En als je haar klaar gelikt krijgt, let dan op dat je niet verdrinkt 🤭
Ze heeft geen typisch opgepompte Latina borsten, maar ik hou meer van kleintjes, dus was ze voor mij perfect. Een Latina kontje heeft ze dan weer wel, vind ik.
Een uur betaald en een uur binnen geweest, dus ook dat was prima.
Voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/anita-latina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na positieve feedback ook afgesproken. Anitta heeft een lekker lijf en ik kan me vergissen maar in tegenstelling met de foto's heeft ze nu opgespoten lippen. Maar in tegenstelling tot bij de meeste was het wel mooi gedaan.

Ik moet zeggen dat het pijpen, de prostaatmassage en neuken met veel enthousiasme werd uitgevoerd. Er was wat mij betreft wel geen klik
 
Na positieve feedback ook afgesproken. Anitta heeft een lekker lijf en ik kan me vergissen maar in tegenstelling met de foto's heeft ze nu opgespoten lippen. Maar in tegenstelling tot bij de meeste was het wel mooi gedaan.

Ik moet zeggen dat het pijpen, de prostaatmassage en neuken met veel enthousiasme werd uitgevoerd. Er was wat mij betreft wel geen klik
Anitta is me al een tijdje opgevallen.. Op Franse forum wordt ze heel hard opgehemeld. Alleen BXL en vooral waar ze ontvangt houdt me wat tegen.. maar ooit wil ik ze wel eens testen
 
Ik kan verzekeren dat ze de moeite is, maar hoe meer verwachtingen je hebt; hoe kleiner de kans dat ze die allemaal kan inlossen.
Doch heb ik zelden zo een goede deepthroat gehad, ze is niet vies van rimmen en voor de rest is ze heel gewillig. Ohja, anaal is ze ook erg bedreven in👌
 
Ja, ook (nog maar) één keer bij deze dame geweest en ze doet haar reputatie eer aan. Is knap (zoals op haar foto's), heel sympathiek, spreekt meerdere talen en kreeg van haar zonder twijfel de diepste en langste deepthroat(s) die ik ooit heb gehad (waarbij ze vooraf ook vraagt een seintje te geven mocht het pijn doen of zo)!

Wel oppassen met de gammele lift in het gebouw, maar ze zit vrij hoog om met de trap te gaan 😏
 
Dit lees ik wel vaker op dit forum bij vaak 100% vrouwen nu je in deze tijd moet oppassen met een trans die zich voordoet als man. Een vrouw kan 1 of meerdere mannelijke trekjes en uiterlijkheden hebben. Maakt haar nog geen man. Een man kan zich ombouwen en er op alle punten uitzien als een vrouw. Anita heeft dat eerste wel, ook een hele hoge sexdrive, maar voor de rest ook kenmerken en eigenschappen dat het mij inziens nooit een trans kan zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan