WHEM Anita, privé-ontvangst, Utrecht, sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Komt heel pleasend en zenuwachtig over herinner ik me. Was ietsjes later weg maar in paniek omdat ze afspraken heel kort achter elkaar maakt. Huurde een kamer van een appartement. Ik liep een mocro op slippers tegen het lijf. Kan een klant zijn of wellicht een andere rol..🤔
 
Eén keer bezocht, zonder dat het tot seks kwam, jaar of 2,5 geleden. Inderdaad een heel zenuwachtig type, bijzonder libido-dodend en daar stond niet bepaald een aantrekkelijk uiterlijk tegenover. Ik ergerde me er zo aan dat ik me weer aankleedde en wegging. Het geld kon ze houden. Eenmaal buiten zocht ik op mijn telefoon naar een leuk alternatief. En kwam zo bij de dame die tot op de dag van vandaag mijn favoriet is. De flop bij Anita en waar het toe leidde was dus een typisch gevalletje 'elk nadeel heb z'n voordeel'.
 
Deze Anita stond op de Utrechtse tippelzone en zij was berucht wegens het oplichten van klanten. Er zijn toen heel veel slechte recensies in Hookers over haar geschreven. Zij stapte de auto van de klant in en aangekomen bij de afwerkplek had ze meteen een smoes nadat de klant haar had betaald. Zij had zogenaamd geen condoom meer maar ze ging eentje vragen aan haar collega die in de box ernaast met een klant zat. « Zo gebeurd schat » Vervolgens stapte ze uit de auto en liep linea recta naar de weg waar haar Marokaanse vriend in zijn auto zat en weg was zij , met het geld van de ongelukkige klant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan