Recensie Anitta (Brasileirinha sexy), Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

exctasieee

Newbie
4
27/07/25
1
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/brasileirinha-sexy-23.html
Totale kosten (in euro)
50
Super geile dame ze is 10/10 heb haar een berichtje gestuurd kort erna kreeg ik een antwoord. ben ernaartoe gereden ze ontving me in een suite ik kreeg haar kamer nummer door. warme welkom met haar sexy lingerie doet ze t deur open. ze was net op de fotos ze is niet dik maar heeft dikke kont een tieten. ik kreeg gelijk nen stijve. eerst even in het frans&engels gebabbeld kort erna begon ze me te pzc (vroeg of ik met of zonder wou) tuurlijk zei ik zonder haha, na het pijpen heb ik haar tieten&poes gezogen heerlijk ze heeft tevens ook tan line wat ik super sexy vind haar poes ruikt super lekker naar aardbei na het gezogen te hebben, trok ze t rooie condoom uit t verpakking wat ik wa minder vond. ik begon haar te neuken jeehtje wat een grote kont heeft ze zeg we hadden 30min afgesproken maar kwam binnen 15&20 min klaar ze vroeg nog of ik massage wou. ik weigerde. dus conclusie zeker aanrader zeer speelse dame echte braziliaan na het sex nog effe babbeltje gehad.30min was 70€ op chat maar ze zei dat 50€ prima was.

Terug
Bovenaan Onderaan