Recensie Anitta, Lanaken 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze ben ik al eens geweest toen ze in maasmechelen zat onder een andere naam. Was inderdaad geen goede ervaring. Ik gaf aan gedomineerd te willen worden. Eerst moest ik haar neuken zei ze. Na 1 minuut poppers snuiven kwam ze zelf klaar tijdens het neuken. Toen had ze geen zin meer en heeft ze me zonder veel enthousiasme afgetrokken. 0/10

Er is al een onderwerp over haar, maar weet haar vorige werknaam niet meer.

Don't go
 
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Penislengte
14
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/anitta-20cm-party.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Heb deze 'dame' 2 jaar geleden bezocht in Gierle. 160 afgesproken voor een uur via WhatsApp. Daar toegekomen, betaald en me uitgekleed...na de betaling was ze plots erg afstandelijk en ze legde zich op bed met de boodschap dat ik haar moest masseren. Zo gezegd, zo gedaan...ik haar goed gemasseerd en na 15min haar gevraagd om te wisselen en toen werd mijn vrees bewaarheid. Ze wreef totaal ongeïnteresseerd met 1 hand over mijn rug, terwijl ze met haar andere hand op haar gsm bezig was. Ik mocht haar zelf niet aanraken en haar slip bleef aan. De hele tijd had ze een soort van glimlach op haar gezicht, zoals op de foto's, heel erg vreemd. Toen ik het beu werd, stond ik recht en vroeg mijn geld terug...kreeg zonder probleem 60€ terug en toen zei ze dat ik me nog mocht aftrekken. Ben weggegaan. Totale geldverspilling...absoluut te mijden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat nu op kinky en ontvangt te Willebroek. Blijkbaar zal ze nog altijd slachtoffers vinden.

 
Staat nu op kinky en ontvangt te Willebroek. Blijkbaar zal ze nog altijd slachtoffers vinden.

Deze wordt bedoeld denk ik:

Ik volg haar al een tijd maar ze doet inderdaad al vreemd via whatsapp en daarom ben ik er nooit heen gegaan. Vraagt altijd: are you active or passive? Waarschijnlijk het type dat haar lul wil verwijderen en daarom zo chagrijnig doet maar ze moet gewoon geld incasseren en zwijgen. Best vermijden dus!
 
Terug
Bovenaan Onderaan