Recensie Anja, Haus nr 5 Nordhorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjaaksnaak

Wandelaar
43
10/10/21
17
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
http://hausnummer5.de/Startseite/
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zondag voor het eerst in Haus 5 Nordhorn geweest. Er waren tegen 19:00 uur 3 dames beschikbaar. Alle dames waren duidelijk te herkennen als je de foto's vooraf gezien zou hebben.

Op basis van de foto's gekozen voor Anja, ik kon nog geen recensies van haar vinden. Ze spreekt redelijk Duits maar voelt zich meer comfortabel in het Engels. Ze is half Pools/ Spaans.

Vooraf alles doorgesproken, voor tongzoenen betaal je 20,- extra. 1 uur is 150,- waarbij 2HP mogelijk is.

Het huis zelf komt netjes en schoon over. Eerst even onder de douche gesprongen, daarna mondwater gebruikt. Allemaal in orde. Toen ik er klaar voor was stond Anja al te wachten.

We begonnen rustig met wat friemelwerk maar al snel ging ze over op het stokslobberen. Dit MC gedaan, zonder had geloof ik wel gekund tegen een meerprijs. Halverwege vroeg ze wat ik lekker vind. De kamergang werd uiteindelijk een prima kamer, maar niet 1 waarbij de vonken er vanaf vlogen.

Ik vind wel dat het tongzoenen echt heel erg minimaal was.

Vertrek liep ook wat verwarrend aangezien er niet iemand het huis uitgezet (of toegang geweigerd) werd. Anja was ineens verdwenen.

Zou kunnen dat ik er nogmaals heenga. Dan alleen als ik in de buurt ben. M.i. zijn de kosten niet minder dan in NL en het complete onderhandelen over alle extra's valt mij ook wat zwaar, je krijgt er dan toch verwachtingen bij die niet helemaal waargemaakt zijn.


Anja Startbild.jpg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan