Anja, Team Rose, Tönisvorst 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Vaste klant
112
05/02/23
110
21
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://m.6relax.de/club_girls_detail/name/team_rose/from_girls/250662/girl/anja2/from_a/club_3763
Totale kosten (in euro)
70
Pas geleden bij Team Rose beland. Een klein witte prive huis op het industrieterrein van Tönisvorst. Dat een paar km van Krefeld af ligt.

Bij binnenkomst werden mij de dames voorgesteld. En gekozen voor Anja. Anja is een goed uitziende blonde Duitse slanke milf met Cup a natuur. Met mooie glimlach

Na het financiële en was ritueel zijn we op bed beland. Na wat kort gefriemeld te hebben. Gleed ze naar onderen. Und meine große fickschwanz in ihrer Mund nam. Ze begon er flink aan te kluiven. Heerlijk nat en deepthorat zc . Daarna vroeg ik aan haar. Wat doe je het liefst. Ficken oder Blasen. Toen zei ze blasen. Toen zei ik vind je het lekker als je een half uur aan mijn fickschwanz ligt te blasen. Daar had ze geen probleem. Want ik had maar voor een half uur betaald. Daarna zijn we in positie 69 beland. Wat ze wel waardeerde. Waarna ze nog Wilder aan mijn fickschwanz begon te blasen. Waarna ik heerlijk in haar mondje klaar kwam. Het was een prachtig halfuurtje. Helaas kon ik niet bij boeken. Had nog wel langer met haar door willen gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan