Recensie Anjella, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ymmw1969

Vaste klant
128
01/08/21
89
27
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5661450-anjella
Totale kosten (in euro)
60 + 50 extra voor PZC + NZC
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Anjella sprak me aan omdat ze niet heel ver weg van me vandaan is en de prijs gunstig leek. Ik besloot om me te laten verrassen en heb vooraf niets concreets afgesproken. Ondanks dat in advertentie alleen Engels staat, communiceerden we in het Nederlands. Foto's zijn waarschijnlijk echt van haar. Op dezelfde locatie blijkt ook een andere dame te ontvangen.

Kamer was aan de donkere kant dat een beetje verlicht was met een rode lamp. Voor PZC zou €30 extra betaald moeten worden. Ik hield het voorlopig bij de €60 voor half uur en wilde het eerst aankijken. Nadat ik uitgekleed was ging vrijwel het condoom en werd er gepijpt en vrij snel daarna staand doggy. Ik had toch liever eerst wat voorspel gehad met bijvoorbeeld knuffelen, (tong)zoenen en beffen. Tot mijn teleurstelling mocht beffen en vingeren niet.

Zoals de date verliep werd ik niet echt opgewonden en kon niet presteren. Om er toch nog wat van te maken besloot ik wat extra diensten af te nemen. Helaas kon ik nog steeds niet goed in stemming komen waardoor neuken niet meer lukte. Het hielp ook niet dat ze meerdere keren hintte dat ik moest opschieten omdat het maar een half uur was. Ze heeft het met de hand afgemaakt.

Ik stond binnen 25 minuten weer buiten.

Ik heb niet veel kunnen genieten van deze date. Voor €60 krijg je niet veel meer dan alleen PMC en NMC. Als je hier genoeg aan heb kan ze nog wel een prima dame voor je zijn. Zelf heb ik wel wat meer nodig om opgewonden te raken, dus voor mij is ze niet de juiste dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan