Recensie Anna, 15R, Pieter Vanderdoncktdoorgang, Gent 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hete Willie

Newbie
16
20/03/23
13
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Lang getwijfeld maar dan toch binnengegaan bij 15R, bij Anna. (leukste gezicht)
Roemeense, rokend helaas, haar halfzus (blonder, zelfde moeder, verschillende vader) zit naast haar op 15L.
Trio met zus aangeboden (voor 100) maar beleefd geweigerd, wou eerst Anna proberen of het klikte.

Helaas van de regen in de drop, niet echt vlot meegaand, biedt zich niet echt aan, zeker niet kussen, ,mocht niet
aan haar kutje komen ("was not hygienic"), pijpen met condoom (tenzij bijbetalen), en dan mocht ik kiezen hoe ik haar nam.
Eigenlijk geen voorspel of teasing, direct condoom aan en starten.

Begonnen met zij on top, maar al gauw voelde ik 'niets', was alsof met je lul in een emmer water bent aan het neuken, geen gevoel - totaal niet strak. (geen getrainde bekkenbodemspieren) Doggie geprobeerd, en ze maakt wel lawaai maar totaal niet overtuigend - ze werkt haar klant af met lichte tegenzin (was nochtans niet laat op de avond), enfin een teleurstelling, ben dan maar klaargekomen terwijl ze me aftrok - in de condoom dan nog :-((

Het is zo dat bij de ene het klikt en bij de andere niet, maar Anna biedt niet echt een service aan en gaat er van uit dat je 'al genoeg opgewonden' bent als je binnenkomt,
wat uiteraard niet altijd het geval is...

niet voor herhaling, ook niet de zus afgaande op andere recenties hier verschenen...
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij deze mooie jongedame naar binnen gestapt, ik moest wel vlug zijn want mijn concurrent wandelaars hadden haar ook in de gaten.

Nadat ik het geld had overhandigd bracht ze het even weg en kon ik mezelf voorbereiden. Ze ging vlot uit de kleren en rolde handig het rubbertje over mijn inmiddels gegroeide pielemuis, ze veegde het cd schoon met een nat doekje en begon me heerlijk te pijpen.
Eindelijk ook weer eens een dun en comfortabel condoom, op mijn verzoek heeft ze me met haar mondje tot een hoogtepunt gebracht.

En wat een stel prachtige borsten heeft deze meid, ze benaderen de perfectie, en ook nog een lekkere kont. Ik heb me vermaakt. En ga zeker nog eens naar deze aardige en knappe jongedame terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kort verslagje van bezoek aan deze lieve meid.
Gekend stramien, 50€, eerst lang aan haar mooie borsten mogen likken, daarna toch wel oké pijpbeurt en doggy. Wou haar likken maar was 50€ extra dus niet gedaan.
Lieve meid, leuk babbeltje achteraf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan