Recensie Anna - Aarschotstraat 158 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

felrops

Newbie
20
22/11/22
6
Naam: Anna
Locatie : Aarschotstraat 158
Nationaliteit: Albanie
Cup: C
Haar: donkerblond
Leeftijd 20 - 22

Anna is een vlotte meid. Wat mollig. Vlotte communicatie en vooral een meid die de klant respecteert. Je mag nog overal aankomen - zonder een reeks aan verbodsbepalingen. Anna wil haar klanten steeds een correcte service geven, en weet best hoe ze een man moet verwennen. Anna weet welk spel ze speelt. Ze gaat bij mij - vaste klant - ook steeds over de tijd. Ik betaal 100 euro en we gaan altijd over de 30 minuten - ze doet subtiel aan klantenbinding.
 
Naam: Anna
Locatie : Aarschotstraat 158
Nationaliteit: Albanie
Cup: C
Haar: donkerblond
Leeftijd 20 - 22

Anna is een vlotte meid. Wat mollig. Vlotte communicatie en vooral een meid die de klant respecteert. Je mag nog overal aankomen - zonder een reeks aan verbodsbepalingen. Anna wil haar klanten steeds een correcte service geven, en weet best hoe ze een man moet verwennen. Anna weet welk spel ze speelt. Ze gaat bij mij - vaste klant - ook steeds over de tijd. Ik betaal 100 euro en we gaan altijd over de 30 minuten - ze doet subtiel aan klantenbinding.


Avond sessie of middag sessie?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan enkel voorgaande beamen: lief mollig meisje, liet zich gewillig vingeren en haar klitje bewerken. Haar klitje is gevoelig na een paar minuten kwam ze schokkend klaar en met haar heupen maakte ze reeds neukbewegingen en intussen was ze mijn jongeheer met haar zachte handjes lekker paraat aan het maken. Daarna ging het rubbertje erover en begon ze langzaam te pijpen heerlijk en niets overhaast. Ze vroeg welke positie ik verkoos en koos voor cowgirl. Ik mocht haar borsten kneden en ze ging lekker diep waarbij haar buikspieren samentrokken. Daarna in missionaris lekker diep gestoten en ook hier reactie…. Ze trok haar benen steeds hoger op waardoor ik lekker kon doorstoten en haar buikspieren trokken meermaals samen …. Ik zag ze er van genieten maar helaas kon ik het niet langer uithouden en spoot het rubbertje vol. Ze knelde haar benen rond me en genoot van de explosie. Herhalingsgevaar zeer groot!
 
Je l'ai prise plusieurs fois.
Elle est petite, potelée et a la peau blanche.
La dernière fois que je l'ai vue elle portait des lunettes.
Respecte bien le timing (15 minutes pour 50 euros).
Je ne vais plus la voir car même si sa fellation est plutôt bonne, je n'ai par contre presque pas de sensations dans sa chatte.
Étonnant car c'est souvent dans le vagin des jeunes femmes (< 23 ans) que j'ai le plus de sensations.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan