WHEM Anna, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeker appetijtelijk, mooi lichaam ook... zo lijkt het. Ontvangen selfie spreekt boekdelen, als het haar is tenminste...Das nog wel een dingetje wat mij betreft. Services/ prijs zoals in profiel aangeboden (zoals ze zelf zegt "gfe"). Als extra doet ze overigens COF, zo gaf ze aan.
 
Goede foto's wel.

Net iets ouder dan de dames die ik doorgaans bezoek (en dan moet je hopen dat 30 ook echt 30 is en niet 35), maar ik ben met deze looks best bereid om de hand over mijn *** te strijken.
 
Net bij Anna geweest🙂.
Absoluut een hele mooi dame, superslank en erg lief.
Ik heb er niet naar gevraagd, maar ze lijkt me eerder 25 dan 30.
Het was voor mij een prima GFE .
Haar poesje is erg lekker en ze geniet met volle teugen van een fikse befbeurt.
Ik heb erg genoten van het mooie uitzicht op haar prachtige lijfje.
Nog even nagepraat over van alles en nog wat, omdat ik even op de douche moest wachten, er stond één van jullie onder nl😜.
Slimme tante ook!
 
Net bijna 2,5 uur in de auto gezeten voor helemaal niks. Ik had afgesproken met deze dame en ik was op tijd vertrokken. Ik moest zo'n 50 minuten heen rijden. Toen ik aankwam, zag ik dat ze 25 minuten voor de aanvang zich had afgemeld. Erg vervelend!

Vervolgens weer retour naar huis vertrokken in de vrijdagmiddagspits met veel regen. Een erg frustrerende middag dus voor mij...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan