WHEM Anna Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wilde een afspraak, maar ze was toch 'busy'. Ik denk dat ik op de verkeerde lijst sta.

Ik heb het idee dat ze Nederland al wel eerder heeft aangedaan, maar idd wel een lekkertje dit voor een ouderwetse prijs.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd Rudolfo...!
M
Ben benieuwd Rudolfo...!
Vandaag Anna bezocht . Precies zo als de foto's. Mooi snoetje , prachtig figuur . Prima uurtje gehad . Pijpt heel lekker , zoent prima ( zeker naarmate de tijd verstreek ) . Goed gevoel bij en goede klik . Ik denk dat vele mannen een prima bezoek bij Anna hebben . Voor mij ook prima maar geen wow factor . Ik denk overigens dat een 2e bezoek beter wordt . Wellicht ze is hier tot vrijdag . Engels is prima en erg prettig gezelschap.
 
M

Vandaag Anna bezocht . Precies zo als de foto's. Mooi snoetje , prachtig figuur . Prima uurtje gehad . Pijpt heel lekker , zoent prima ( zeker naarmate de tijd verstreek ) . Goed gevoel bij en goede klik . Ik denk dat vele mannen een prima bezoek bij Anna hebben . Voor mij ook prima maar geen wow factor . Ik denk overigens dat een 2e bezoek beter wordt . Wellicht ze is hier tot vrijdag . Engels is prima en erg prettig gezelschap.
Doet ze tongzoenen? Zijn haar borsten echt of zijn die bewerkt?

Dame spreekt per dag af. Contact gehad voor morgen maar vraagt dan op de dag zelf te appen voor beschikbaarheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan