Recensie Anna, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
22
30/07/22
39
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3991349-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Anna langsgeweest.
Afspraak maken gaat via een booker. Dat betekende weer bijna een half uur wachten toen ik bij het afgesproken adres was gearriveerd.
Ik was alweer weggereden toen ik geappt werd dat ik aan kon bellen. Toch maar teruggegaan in de hoop dat het daadwerkelijk het meisje van de foto's was.
En dat was ze gelukkig.
Anna komt uit Wit-Rusland en spreekt niet zo heel veel Engels. Communiceren is dus lastig. Maar ze doet goed dr best met alles. Als eerste trok ze haar outfit uit die zo ook op één van de foto's aan heeft en gebaarde mij om me ook uit te kleden.
Éénmaal op bed begon ze meteen met pzc. Al snel gaf ik aan dat ik haar wilde likken dus zo gezegd, zo gedaan. Ze leek er erg van te genieten of acteerde het goed.
Daarna wilde ze weer pijpen maar ik vond het tijd voor het echte werk. Ze heeft hele mooie borstjes en een mooi kutje. Het duurde dus niet erg lang voor ik me niet meer in kon houden.

Ik heb nog geprobeerd een gesprekje aan te knopen na afloop maar dat was lastig. Ik kreeg er nog net uit dat ze hier nog 2 weken is, en dan weer terug naar huis gaat.
 
Had ook geapped, maar na 2x een bericht terug die ik simpelweg écht niet kon ontcijferen heb ik het opgegeven. Ik dacht als dit al belabberd is... Viel dus mee, maar vind het persoonlijk toch wel fijn als de communicatie soepel verloopt...

Betwijfel nog steeds of ze met een booker werkt, want eerder stond ze ook al op Kinky, echter toen idd via een bekende booker tegen een tarief van 250. Ik deed de aanname, dat ze dus alsnog voor zichzelf is gaan werken?

Klinkt als een prima afspraak dus, met maar liefst 5 sterren 👍
 
Als ik de foto's zo zie is het dezelfde dame

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan