Recensie Lera, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Vaste klant
190
25/09/22
146
31
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5692805-lera#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mooie foto's van slanke dame. Dame van de foto's deed de deur open na soepel contact via WA. Haar engels is slecht zegt ze zelf, maar met langzaam eenvoudig engels kom je er wel.

Algeheel als voldoende beoordeeld. Na pijpen en beffen goede sessie in doggy. In missie nam ze wat afstand. Vooraf en achteraf douchen. Straightforward, niet speciaal en daardoor gevoel dat 150 voor een half uur een beetje duur is.

Omdat het niet speciaal was ga ik niet terug. Ze is er nog 2 weken.
 
Mooie foto's van slanke dame. Dame van de foto's deed de deur open na soepel contact via WA. Haar engels is slecht zegt ze zelf, maar met langzaam eenvoudig engels kom je er wel.

Algeheel als voldoende beoordeeld. Na pijpen en beffen goede sessie in doggy. In missie nam ze wat afstand. Vooraf en achteraf douchen. Straightforward, niet speciaal en daardoor gevoel dat 150 voor een half uur een beetje duur is.

Omdat het niet speciaal was ga ik niet terug. Ze is er nog 2 weken.
Veel geld.
Maar TZ deed ze niet, geen CIM ?
Heel veel geld vragen, maar dan doen ze niet alles waar ze wel mee adverteren. Vind ik toch wel de boel belazeren van haar, hoor. Kan ik pislink om worden.
 
Veel geld.
Maar TZ deed ze niet, geen CIM ?
Heel veel geld vragen, maar dan doen ze niet alles waar ze wel mee adverteren. Vind ik toch wel de boel belazeren van haar, hoor. Kan ik pislink om worden.
TZ vraag ik niet om want de kans is groot dat er 1 uur eerder iemand anders z'n leuter zonder condoom in haar mond heeft gezeten. Bij CIM weet je zeker dat je het resten sperma van jouw voorganger tegenkomt...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan