Recensie Pamela, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leeb

Wandelaar
43
28/05/23
27
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2372958-pamela
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik dacht laat ik de spits eens afbijten..Na flink gespeur geen draadje gevonden. Wel een andere Pamela maar die blijkt Spaans te spreken. Deze is bulgaars en spreekt een beetje duits. na veel wikken en wegen toch maar geprobeerd.
Het app contact verliep goed waarbij al snel het adres werd gegeven. In het oosten van Amsterdam met dus dure P. Daardoor voldoende plek. Aangekomen op de locatie geen gehoor en op de app 1 vinkje. Ik zag de bui alweer aankomen. Na 2x via WA gebeld te hebben reactie.
Dame lijkt op de foto is erg klein leuk kopje. In het begin flink op de telefoon bezig waarbij ze in het duits vroeg of alles ok was. Uiteindelijk op het bed beland waarbij de dame een prima BJ gaf. Doggie uiteindelijk afgemaakt.. of ik nog een keer terug ga? Ik wet het niet.ze is bijzonder aardig, maar wel een beetje.stilletjes. conversatie gaat in het Duits maar is matig. Weinig vuurwerk zit er verder in. Het positieve zijn haar pijpskils en het bijzonder strakke kutje..
 
Ja ze was zeker fris. Kwam net onder de douche vandaan. Geen intern, moest over rug of buik. En inderdaad makkelijk hanteerbaar, maar dat is per persoon verschillend lijkt mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan