Reisverslag Winter 25/26

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarna Laos, dus ik vermoed wat radiostilte to we weer in Noord Thailand aangekomen zijn.
Vergis je niet in de Lao 😋 het communiceren gaat en stuk lastiger dan in Thailand, maar ook weer niet zo, dat je met overdreven veel kip moet zwaaien, om Franse les te krijgen. Maar pas wel op voor de moraalpolitie, je bent zo (omgerekend) $500 kwijt als hobbyist.

Zag bij haar bar zowaar de door Samui zo goed beschreven dame zitten, en even later met een heer verdwijnen.....
Asjemenou! Ze heeft me monogamie beloofd hahaha en ze zou haar poes dichtnaaien tot ik in augustus 2026 weer terug kom :)
Geintje natuurlijk! Er is zeker contact met haar en ik sluit ook niet uit dat ik haar weer zal zien.

Ik heb, maar lang niet overal, meegemaakt dat er op hotelkamers bij de aangeplakte huisregels ook vermeld werd dat sexuele relaties tussen buitenlanders en Lao vrouwen/mannen verboden waren. Al weet ik wel dat die soep niet zo heet gegeten wordt. En juist als het eigenlijk niet mag, is het nog leuker. Dat gold helaas niet voor de dames die zich rond het Ibis hotel in Vientiane met regelmaat aanboden. Yaaba junkjes.....

Terug
Bovenaan Onderaan