En zowaar in godverlaten Kratie toch nog een vrolijke belevenis. Had van
@bosspitsmuis de tip gekregen om naar een massagegelegenheid bij de markt re gaan waar bij een eerder verblijf wel een aardige herinnering aan had; de enige in het plaatsje... Trof daar inderdaad de betreffende vrolijke dame aan; maar ze had het heel druk met familie en kinderen en deed me over aan haar zuster, een plaatje, maar ik begon wel te twijfelen of ze wel meerderjarig was.
In het massagekamertje volgde een prima oliemassage, maar zonder hints op meer; ook niet echt lustopwekkend met een geweldige drukte van kinderstemmen aan de andere kant van de deur. Helaas, maar ik kon er goed meer leven.
Op de weg terug naar mijn hotel op de fiets zag ik echter op de kade nog een massage gelegenheid, waar twee wat rijpere dames me vrolijk toelachten...
Een idee voor de volgende dag. Dus vanmiddag maar even langs gefietst. Geen spoor van de twee rijpere dames. In plaats daarvan zaten twee beeldschone twintigers met een magere kitten te spelen. Nul communicatie. Maar uiteindelijk toch maar voor tien dollar achter een van de twee schoonheden de trap op gestrompeld, zijn net ladders hier... Ik lag nog niet op de matras of haar hand was al in mijn short verdwenen, en ze begon vrolijk lachend aftrekbewegingen te maken. Ja, dat wilde ik wel; al snel gevolgd door een gebaar van "meer" ? In een flits had ze niets meer aan, duwde mijn hand naar haar klit en begon enthousiast maar niet bijzonder goed te pijpen. Tot ze het na een minuut of vijf wel genoeg vond, een condoom te voorschijn haalde en er boven op kroop. Dat hield ze niet heel lang vol, dus mocht ik het werk doen. Neuken met condoom betekent moeizaam klaarkomen voor mij. Dus uiteindelijk maar het heft in eigen hand genomen en doggy over haar mooi getatoeeerde rug gespoten. Van massage kwam niet veel meer. Het was geen topervaring, maar leuk om zoiets in zo'n uithoek als hier te scoren. Beneden gaf ik haar 25 dollar en zei met een blik op het magere kitten: "nice pussy" en daar konden ze wel om lachen. Toen ik mijn fiets stond los te maken kwam ze met een tiendollarbiljet naar buiten, druk gebarend. Ik dacht, gaat ze me nou naderhand nog upsalen......, maar nee, het tiendollar biljet dat ik haar gegeven had vertoonde een kreukeltje dat bijna een scheurtje was..heb het maar voor haar gewisseld......