Recensie Vicky, Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

titatovenaar

Wandelaar
32
22/12/21
52
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8453453-vicky
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week Vicky / Viki bezocht.

Dame van de foto, maar door de wijze van belichting van de foto's lijkt ze iets meer op een fotomodel dan in werkelijkheid. Ze is redelijk lang en heeft grote handen 😅😂 Haar lichaam is slank en haar huid is lekker glad.
Haar Engels is perfect en Frans ook.

Ze ontvangt in een hotel (omgeving Amsterdam Amstel) en vanuit de parkeergarage kan je in de lobby wachten tot ze je ophaalt. De lift werkt namelijk met een pasje. Het deel van de lobby waar de liften uitkomen is afgeschermd van de receptie, dus je hebt voldoende privacy.
Hoefde niet te wachten.

Eenmaal opgehaald en in de kamer even goed wassen en dan de daad. Haar hygiëne is uitstekend.
Ze kan goed pijpen, zoenen is een beetje krampachtig. Ze is strak van onderen en dat voel je. Eenmaal op gang neemt ze ook ietsje meer initiatief, maar de standjes moet je zelf op blijven aansturen als je iets anders wilt. Ze geniet ervan door haar trillingen en zacht gekreun. Anaal🍑 durfde ik toch niet aan, elders was ze voor mij al strak genoeg 🔥

Vriendelijke dame.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels ook een bezoekje gebracht. De "grote handen" die mijn voorganger heeft opgemerkt waren mij niet opgevallen. Verder prima dame. Inmiddels ontvangst in appartement.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8453453-vicky
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aflopen woensdag bij deze prachtige dame langs geweest. Vicky spreekt zeer goed Engels en stelt je gelijk op gemak. Hygiëne is erg belangrijk voor haar dus je wordt meteen onder de douche gezet. Nadat ik uit douche kwam lag Vicky in prachtige lingerie set je klaar op bed en kon heet feest beginnen. Vicky tongt een beetje apart maar is niet niet storend. Ze kan heerlijk pijpen en neemt je ballen ook graag mee. Na het pijpen mocht ik haar heerlijk kutje likken waar ze erg veel van genoot. Uiteindelijk meerdere standjes geprobeerd en uiteindelijk met anaal afgesloten dit was voor mij de eerste keer anaal en kan dit zeker aanbevelen bij Vicky. Na de tijd nog even gezellig gesproken en kunnen douche toe weer met goed gevoel naar huis gegaan.

Ik Kom graag weer bij haar terug jammer genoeg vertrekt ze wel binnenkort weer.

Heb je zin om met knappe en lange meid een leuke tijd te hebben raad ik Vicky zeker aan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8453453-vicky
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
....mooie lange meid....tik zelf bijna de 2 mtr aan en we konden neuze neuze doen ....hahaha wel geen fotomodel maar mooi slank lichaam....tongen en pijpen ging allemaal wat stroef maar eens mijn torpedo in dr strakke kont zat kwaam ze los.....
draaien met die heupen en stoten om me pik goed en diep in dr reet te voelen....ze kwam op stoom en lekker samen klaargekomen....leuk voor een keertje maar ik ga niet terug....
 
Ja in de video herken ik haar niet. Maar in de gallery staan ook oude foto's die op Kinky gebruikt zijn.
Ik heb me destijds voornamelijk met de onderkant bezig gehouden, en dat beviel best goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan