Recensie Anna, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johnwalks

Wandelaar
29
17/11/23
32
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4635851-anna
Totale kosten (in euro)
250
Nog nooit heb ik in 1 week dezelfde dame 2 keer bezocht. Dat zegt wel wat lijkt me.

Maar laat ik bij het begin beginnen. Ik was gelijk gecharmeerd van de foto's van deze Baltische dame. Dus maar een afspraakje gemaakt ondanks dat er hier nog geen reviews waren. Dat ging makkelijk, dus al snel was ik onderweg naar Amsterdam West.

Een paar minuten voor de afspraak vroeg ze om een selfie. Hoewel ik daar normaal gesproken een beetje huiverig voor ben, voelde het door haar manier van communiceren wel vertrouwd. Waarschijnlijk wil ze gewoon weten voor wie ze de deur moet opendoen.

Toen die deur openging stond er een knappe vrouw in een leuk jurkje voor me.
De foto's zijn natuurlijk wat glamoureuzer, maar ze is onmiskenbaar de dame van de foto's (foto 5 vind ik de meest treffende foto). Ze is atletisch slank, daarmee bedoel ik slank maar niet zo breekbaar als sommige slanke dames. Ze spreekt engels, en goed genoeg voor een leuk gesprek.
De sfeer was gelijk relaxed. Ik kreeg een drankje aangeboden en de gelegenheid me op te frissen.
Na het douchen lag ze in lingerie op het bed voor me klaar. Dat ging natuurlijk snel uit en een mooie b cup kwam te voorschijn. Ze heeft ook van die tan lines, I like it! Verder ga ik over het actieve deel van de date ga ik niet te veel uitweiden, maar ze doet alles wat ze beloofd in haar profiel. Wat het voor mij een bijzondere ervaring maakte, en de reden dat ik later in de week nog een keer terug ben geweest, is dat het is alsof ze je vriendinnetje is en er zelf ook echt van lijkt te genieten.
Daarnaast voelt het niet alsof ze de ene na de andere afwerkt. Haar profiel is ook af en toe weer offline, dan doet ze andere dingen.

Mannen, behandel haar met respect en jaag haar niet weg, dan kan ik ook nog een keer op herhaling als ik weer een beetje op krachten ben gekomen.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4635851-anna#overview
Ik zag in het WHEM dat bovenstaande reviewer een goede ervaring had met Anna. Ik kon alleen niet wachten op de daadwerkelijke review en ben gisteravond langsgeweest.

Het contact verliep heel soepel. Volgens mij heb je contact met de dame zelf. Het is absoluut de dame van de foto's. Ze ontving me in een leuk jurkje. Bij binnenkomst gelijk een drankje aangeboden gekregen.

Na het douchen kon het feest beginnen. Ze begon me gelijk te zoenen(zonder tong). En vroeg me haar jurkje uit te trekken. Wat een heerlijk slank lichaam zit daar onder.

IK vond haar echt heel goed pijpen. Ze deed bij mij veel deep throat zonder dat ik daar om vroeg. Van het beffen kan ze ook echt genieten. Geen fake gekreun. De hele sfeer en het voorspel liep zo fijn dat ik direct heb gevraagd of ik een extra uur bij kon boeken. Gelukkig kon dat en het feestje ging weer door!

We hebben meerdere standjes op meerdere plekken in het appartement doorgenomen en ze was echt overal voor in. Het tongzoenen was in het begin niet aanwezig. Ik vroeg haar of ze dat niet prettig vond, maar daarna werd dat steeds meer gedaan. Tijdens een bepaald standje begon ze daar ook zelf mee.

Ze gaf aan niet heel veel te werken en een beetje haar eigen ding te doen. Ze werkt ook niet met een booker ( vandaar dat ik ook zo makkelijk kon verlengen denk ik). Ze gaf aan vrijdag of zaterdag te vertrekken. Het is maar even afwachten hoeveel ze nog beschikbaar is.

TLDR;
Het is absoluut de dame van de foto's. Geweldige date. Dame werkt niet heel veel. Ze lijkt zelf ook echt te genieten. Mogelijk vrijdag of zaterdag vertrokken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan