Recensie Anna/Annastacia, Hilversum (vh Amstelveen, Amsterdam, Alkmaar, Amersfoort) 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6332258-anna
Totale kosten (in euro)
170
Het bezoek verloopt volgens mij bij ieder bezoeker volgens zelfde stramien. De deur is nog niet dicht of Anna's tong zit al achterin je keel ;-)

Was mijn eerste keer, stond al heel lang op m'n lijstje en was ooit bijna op bezoek geweest in Amstelveen, ging helaas op het allerlaatste moment niet door. Door haar nr wijziging een tijdje niet op haar radar geweest en toen ik haar onlangs weer eens een bericht had gestuurd direct antwoord en een afspraak gepland.

Ik ga er niet al te veel woorden over vuil maken, slechts drie dingen: woow, wat een erotische wervelwind, ik vind persoonlijk de balans tussen pijpen en intiem een beetje scheef (meen me te herinneren dat iemand daar ook ooit een opm over had gemaakt). En tenslotte wat is ze lekker strak (vel en van onder!!).

By the way, ze schrikt ook niet van een vinger in d'r kont, sterker nog, ze werd alleen nog maar geiler. Uiteraard wel met beleid :LOL:

Terug
Bovenaan Onderaan