Ongeveer twee maanden geleden viel mij het genoegen ten deel om deze dame te visiteren. Zij ontving in een genoeglijk appartement in de mediastad, de bijnaam onder welke men dikwijls appelleert aan Hilversum.
Haar ontvangst was vriendelijk, alsmede stimulerend voor de instincten welke ons drijven tot het visiteren van de dames van plezier in kwestie die zich mogen verheugen in een bespreking onzerzijds op dit platform. Zij doneerde mij een kus waarbij zij haar lippen vol op de mijne drukte en met haar tong contact maakte met de mijne, hetwelk te kenschetsen valt als een tongzoen.
Een douche volgde, daar zij hecht aan hygiëne en mijn persoon zich geheel daarin kan vinden. Vervolgens namen wij plaats op het bed, en continueerden wij de handeling welke ik boven alreeds omschreef als de tongzoen. Na enige minuten beroerde Anna mijn piemeltjespenis en begon een manuele stimulatie, welke ik op mijn beurt beantwoordde met een eveneens manuele stimulatie van de vulva, waarbij ik met de toppen mijner vingers de voorkant van haar vagijn in welke zich de gevoelige clitoris bevond, beroerde.
Daarna kwam en Anna en ondergetekende overeen dat de tijd daar was dat de fellatio haar aanvang kon nemen. Anna plaatste haar mond zorgvuldig om mijn piemeltjespenis en maakte zuigende bewegingen, hetwelk een gevoel van genot bewerkstelligde. Na enige minuten voelde ik de motivatie tot het verrichten van de cunnilingus. Derhalve vroeg ik haar of zij ermee akkoord ging dat ik de stap zette tot het verrichten van de cunnilingus. Zij stemde er vervolgens mee in dat ik overging tot de handeling van het verrichten van de cunnilingus.
Nadat ik zeker zo'n tien minuten had gespendeerd aan het verrichten van de cunnilingus informeerde Anna of de tijd wellicht was aangebroken dat wij geslachtsgemeenschap zouden gaan bedrijven op seksuele wijze. Ik gaf haar mijn instemming te kennen en bracht mijn piemeltjespenis in haar vagijn.
Dat deze handeling een gevoel van welbevinden teweegbracht, behoeft geen nadere toelichting. Wij verrichtten bij benadering tien minuten de handeling welke te omschrijven is als de coïtus, hetwelk resulteerde in een situatie welke te kenschetsen valt als een situatie in welke zich een ejaculatie voordeed.
Na afloop converseerden wij en kwamen wij overeen dat ons samenzijn een herhaling waard was op een nader te bepalen tijdstip in de nabije toekomst.
Haar afwezigheid op dit moment is mogelijkerwijs te verklaren door een verblijf in het moederland, waarbij zij de keuze maakte haar profiel te laten staan, hetwelk enige verwarring bewerkstelligt, edoch over de reden van deze keuze kunnen wij slechts gissen.