Recensie Anna, Antwerpen, Schippersstraat 19/2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hollebolleke

Stamgast
527
24/08/21
940
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ijskoud was het. Met bevroren tenen en een klein joske bij deze mooie jongedame binnengestapt. Kan ook SS 19 zijn, had er niet op gelet. Ik ging voort op de raamwijzer. Corrigeer gerust indien ik het foutief voorheb. Ze stelde zich voor als Anna uit Roemenië. Zou 6 maanden in België verblijven. Zwarte krullen, haar uitstraling had iets magisch, sexy achterwerk. Dit moest een knaller worden.
Na een kort wasje een vuil deken vol vlekken op. Leek me niet al te hygiënisch. Ik kon niet meer terug.
Zelf geen wasje vooraf bij deze Anna. Ondanks toch een zeer sociale dame vertellend over haar land en familie.
Slappe lul en condoom errond, ik begrijp nog steeds niet hoe die dat voor mekaar krijgen :rolleyes:
Door de vriestemperaturen had Anna toch wat extra tijd nodig hem op de juiste hoogte te krijgen wat wonderwel lukte. Redelijk hard pijpwerk. Nadat ik haar er attent op maakte het rustiger aan te doen, volgde ze zonder problemen wat ik vroeg.
On top bleek niet haar favoriete bezigheid. Dat straalde ze uit. Toen ik vroeg om te switchen sprong ze er zowaar meteen af. Van dan werd het pas een leuk aangenaam seksspel.
Heb ze vervolgens op haar rug gelegd om tot slot te eindigen in doggy.
Ik verbleef denk ik exact 20 minuten waarin ze nog enthousiast over haar familie vertelde.

Lieve dame waarin het gewoon professioneel werd afgewerkt. Niet meer, niet minder.
Enig minpuntje dat vuile deken. Bah.
 
Deze heb ik gisterenm ook opgemerkt, ze straalt wel iets uit. Ze werkt doet een halve dag shift en daarna de nacht.
Er was toch iets die me tegen hield om niet binnen te stappen.
bedankt voor de mooie review, nu weten we wat we eraan hebben.

Doc
 
Deze heb ik gisterenm ook opgemerkt, ze straalt wel iets uit. Ze werkt doet een halve dag shift en daarna de nacht.
Er was toch iets die me tegen hield om niet binnen te stappen.
bedankt voor de mooie review, nu weten we wat we eraan hebben.

Doc
je eigen laken meenemen lijkt me goed idee :unsure: :ROFLMAO:
Wel leuke spontane dame die aardig wat klanten heeft
Werkt zoals ze zei elke dag van 15 u. tot 23 u.
 
Als het die lange met zwarte krullen is, dan staat die volgens mij op SS19/2.
SS19/2 is het blijkbaar. Dank. Wist het niet zeker. Als je interesse hebt, moet je vlug zijn, dat winkeltje draait daar verdomd goed. Die zit maximum 5 minuten te wachten en de volgende huppelt al binnen. Ze herkende me meermaals met een lief lachje doch had geen proper laken bij :p :ROFLMAO: enkel indien ik geen dame naar mijn zin vindt, stap ik er nog wel eens binnen.
 
Vannacht een bezoekje gebracht aan deze 19 jarige jongedame , vroeger had ik haar al zien staan aan de overkant , kdenk op nr 12 of 14 ! Nu stond ze in het linkse raam , eenmaal binnen viel me direct haar redelijk hoge stem op die soms nogal zagerig klinkt ! De standaard prijs afgesproken , en door naar haar kamer . Waar we beiden onze kleren uitdeden , ze deed geen wasje vooraf wat eigenlijk wel een afknapper is ! Ik doe dit steeds , daarna begonnen aan het echte werk met een pijpbeurt alsof de politie ons achterna zat ! Haar gevraagd om het wat rustiger aan te doen en dat was geen probleem , daarna zij on top en dan haar op de rug laten liggen om de zaak zo af te werken , tot er een geweldige kramp in mijn bil schoot , ik liet mij van haar afrollen waarop ze mij ontdeed van het condoom en met de hand verder heeft geholpen , toen kreeg ik de rol tissue en mocht ik mijn eigen proper maken , een wasje achteraf en terug de straat op !

Herhalingsgevaar ; voor mijn part keer ik er niet meer terug , het was niet barslecht maar er zijn veel betere adressen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan