Recensie Anna, Antwerpen, Schippersstraat 25/1 NACHT 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
529
03/07/21
883
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms, als je echt iets onvergetelijks hebt meegemaakt.
Dat je 's nachts rustig in bed kruipt.
Je ogen juist hebt gesloten,
met een grote glimlach op je gezicht.
Toch de slaap niet kan vatten.
Want,
een paar uur eerder, was je geil ergens een kamer binnengegaan.
Bij een onbekend meisje,
dat je op dat ogenblik, onwaarschijnlijk knap en sexy vond.
Er gedurende 20 minuten al je mannelijkheid er op los hebt gelaten, alsof het je laatste keer zou zijn.
Aangemoedigd door deze om er volop van te genieten.
En beiden al glimlachend in de ogen kijkend wanneer je klaarkomt.
Om dan nagenietend en gefixeerd kijkend naar haar prachtig lichaam.
Dat zijn momenten om te koesteren...
En neen,
dit was geen droom.
Deze Anna heeft me echt gecharmeerd.
En ze weet het.
Want toen ik de kamer uitging, gaf ze mij nog 3 kusjes en al fluisterend zei ze '' ik zie je snel terug....

Over dat Anna mij snel en vaak zal terugzien bestaat geen twijfel!
( en niet alleen maar in m'n dromen.........)
 
Kan het zijn dat deze Anna de straat is overgestoken naar pandje SS 12? Daar vanavond een date gedaan met een goddelijke naturel dame , ze stelde zich voor als Anna , Albanees , perfect figuur en 1m78 . De service was navenant goed , kom ik zeker op terug. Ze beweert ook al 2 jaar in Belgenland te zijn . Houden jullie haar geheim of zo ?
 
Kan het zijn dat deze Anna de straat is overgestoken naar pandje SS 12? Daar vanavond een date gedaan met een goddelijke naturel dame , ze stelde zich voor als Anna , Albanees , perfect figuur en 1m78 . De service was navenant goed , kom ik zeker op terug. Ze beweert ook al 2 jaar in Belgenland te zijn . Houden jullie haar geheim of zo ?
Dan kan ik je alleen maar aanraden om ook de straat over te steken; ... en deze Anna, die ook een goddelijk naturel lichaam bezit, te bezoeken.

Maar wees wel bewust dat eens je hier binnenga, je vrij snel verslaafd zal zijn van haar uitzonderlijke diensten.
 
Heb Anna gespot in Antwerpen. Ze zat aan het Roemeens restaurant in de buurt. Betekent dat dat ze terug is? Of is ze in Antwerpen gebleven in een andere job? Durfde het haar niet te vragen met andere mensen erbij, omdat ze misschien gestopt was en niet wilt dat het onderwerp haar blijft achtervolgen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan