Recensie Anna, Antwerpen, Vingerlingstraat 6/2 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zelfde ervaring hier. Paar weken terug eerste keer bij haar geweest. Zeer mooie (en heel slanke) vriendelijke dame. Dat nodigde wel uit voor n 2e keer. Die 2e keer was wel wat minder. Ik voelde ergens wel tijdsdruk omdat ik maar 50 € had gegeven. Ze had ook nog n afspraak voor en na mijn bezoek. Met haar borsten mocht ik niet te hard spelen wegens gevoelige tepels. Cowgirl ging ze ook niet lang volhouden zei ze, wegens te vermoeiend. Jammer, maar nu snap ik wel waarom zo'n mooi meisje dikwijls werkloos achter het raam zit.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben heel vriendelijk tegen haar en omgekeerd. Praten over vanalles en nog wat. Een 'klik' is ms wat raar in die sector. De dingen die ik ervoer (niet aan tepels komen, geen cowgirl) heb ik ook al bij andere recensies gelezen, dus het ligt zeker niet aan mij.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wat een body. Wat een body. Azo een knap kind. En vriendelijk ook. Doet inzet. Maar qua techniek wat... Saai?

Pzc kon. Maar dan legde mevrouw een doekje ernaast om bij elk spoor van voorvocjt te stoppen met pijpen en mond te kuisen. Ja... Zo geraken we nergens.

Dan maar rubber er om en neuken. Geen probleem met zo een olympische godin!

Maar na 2 min doggy was het oersaai. 0% klik. Te mechanisch. Ik stopte ermee.

Ze bleef wel super beleefd. Niet veel dames kunnen de ego bluts verwerken als een man gewoon stopt. Ze vroeg zelfs hoe het was en wat er mis was (niet beschuldigend maar om te verbeteren) Dat vond ik sterk!

Bloedmooi. Elegant. Vriendelijk. Gewoon supervanilla in het bed.
 
Ook op kinky-vlak is ze ondermaats qua vulgariteit. Maar ze heeft haar uiterlijk 200% mee. Daardoor kan wel iets door de beugel. Maar geef dat lichaam met de perversiteiten van yillan of kiana en ze is een wereldgodin. Ze zei dat ze beide graag doet en dat ze niet enkel kinky wil doen maar ook nog altijd gewoon wil neuken
 
Ik ben deze namiddag bij haar langs geweest en heb een érg positieve ervaring gehad. Ik vond ze mooi, maar doordat ze zo wat kinky-sm gekleed was, twijfelde ik eerst nog. Gevraagd of ze ook normal deed en ze zei yes. Ik mee naar boven, heeft hele ruime kamer met aparte badkamer. Was heel beleefd en ik had niet het gevoel dat ze gehaast was. Ik kwam vrij snel hard na haar mooie lichaam te zien en dat scheen ze te appreciëren. Na enkele aanrakingen, was ik er volledig klaar voor, deed ze er een cd over en begon ze me lekker af te zuigen. Na een tijdje zei ze "tell me when you want to fuck" en ze begon direct opnieuw te zuigen. Vond het opwindend dat ze me niet het gevoel gaf er snel vanaf te willen zijn. Ik zei haar "I want to fuck" en ze vroeg "which position", ik zei "you on top" en ze begon me lekker te berijden. Na enkele minuten vroeg ze of ik wilde veranderen en ik antwoordde "what ever you want", ze vroeg "normal". Na enkele minuten vroeg ik om te wisselen naar doggie en dat was geen probleem. Lekker klaar gekomen en daarna nog wat gepraat. Ze waste zich intussen en ontsmette het bed, werkt dus erg hygiënisch. Ik ga er alvast zeker nog 'ns terug 😋 !!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/anna-kinky-soft-sm-vingerlingstraat-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geen seconde getwijfeld toen ik deze beauty eindelijk op haar werkplek terugzag.
Ze wist nog dat ik graag in 69 begon en hop, m'n tong tussen en in dat heerlijk snoepje en haar ongelooflijke pijpkunsten waren als opwarmer weeral een heerlijk en geil spel.
Ook wist ze nog dat ik haar on top graag zag rijden, en hop, die heerlijke grote borsten op en neer botsend , heerlijk.
En ook deze keer heb ik de finish in doggy position knallend geëindigd.
Superknap, super geil , aangenaam en vriendelijk karakter, voor mij zonder enige twijfel een topper!
 
Anna doet nu volgens haar advertentie ook plasseks. Iets wat ze vroeger niet deed. Ik vraag me wel af op welke manier, want ze wil altijd zeer hygienisch werken
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb te weinig seks de laatste tijd, dus vandaag maar naar het SKWA, waar er wel een vrouw te vinden zou zijn om tegen betaling, haar benen voor mij te spreiden.

Deze 26-jarige Roemeense Anna was hiertoe bereid vertelde ze me aan de deur. In haar ruime kamer op het verdiep de centen overhandigd, het wasje gedaan en mij op het bed ter bediening klaar gelegd.
Ze pijpt goed, diep en kan het lang volhouden maar voor mij toch met te weinig afwisseling. Ook neemt ze de ballen goed in de hand en durft er in te knijpen, maar ook hier mag het voor mij iets meer zijn. Ook het rijden is niet echt rodeo. Allemaal wat gerantsoeneerd.

Anna is wel een heel correcte. Hecht heel veel belang aan hygiëne, wat ik super vind.
Ze neemt er haar tijd voor, geen rush rush gedoe hier wat betreft het seksen.
Het is een prima meid, mooi, ze kent hare stiel, maar voor mij te weinig sletterig en hoerig. Ik kon het haar natuurlijk allemaal op de kamer nog eens vertellen wat ik in feite verlang, maar dan is er voor mij geen lol meer aan, ik had aan de deur mijn wensen al kenbaar gemaakt.
Ze moeten uit zichzelf de geile, hoerige, sletterige bitch spelen.

Het kan natuurlijk niet altijd bingo zijn. Eén op vijf is voldoende voor mij, zolang de ander 4 geen complete afknappers zijn. En dat was het hier zeker niet. Ik was tevreden.
 
Ik heb geen tijdsdruk ondervonden bij haar.
Jij wel, ik lees hier in dit topic geen enkele ervaring van jou met haar. Nu plots wakker geschoten ?

En het maakt mij in feite niets uit of de meisjes een timer zetten of niet.
Ze kunnen een timer zetten en alles kan toch relax en zonder haast gebeuren. En anderen zetten mss geen timer maar daar voel je aan je kleine teen dat ze je zo snel mogelijk willen buiten werken.

En mocht ik al iemand willen promoten zou ik zeker 5 sterren als algemene beoordeling geven niet ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan