Recensie Andree, Antwerpen centrum 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

svennie

Newbie
19
10/03/23
14
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kiss-kiss-kiss-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben onlangs bij Andree geweest.

Ze ontvangt in een studio in de buurt van het Schipperskwartier.

Het is een vriendelijk meisje, nogal verlegen. Haar niveau van Engels is zeer matig.

Ik schat ze iets ouder dan 23. Ze is heel klein (155 cm) en heel skinny. Ze heef stevige borstjes en "dikke" schaamlippen.

Ze is Roemeens, niet Bulgaars zoals ze in haar advertentie aangeeft. Ze zoent niet, ook in tegenstelling tot haar advertentie.

Pijpen is ok, niet meer. Tijdens de sex is ze extreem passief. Op een gegeven moment begon ze een bericht op haar telefoon te beantwoorden tijdens de sex.

Verwacht geen GF experience bij deze. Voor een snelle wip met een skinny petite meisje ben je misschien aan het goede adres.

Voor mij was het ondermaats. Er zijn veel betere opties in Antwerpen.
 
Mag samengevoegd worden met:

 
Ik denk wel dat ik het hele uur had kunnen blijven. Het is niet zo dat ik werd buitengezet ofzo, maar ik had er geen zin meer in en hield het na een half uur voor bekeken en ben doorgegaan.
 
Opties in privéontvangst of bedoel je het SKW? De meeste recensies van privéontvangsten zijn negatief.
Ik bedoel privé ontvangst.

Bijvoorbeeld Anna

of Dea bij Private Girls

zijn stukken beter naar mijn bescheiden mening.

Met het SKW heb ik geen ervaring.
 
Mag samengevoegd worden met:

Ben gisteren 'ns langs geweest en was net als bij de andere wandelaars in bovenstaande topic die over dezelfde dame gaat, een positieve ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan