Recensie Vanessa, Antwerpen 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
113
27/12/21
251
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vanessa-9289/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bijnaam
Vanessa The Daughter Next Door

Ligging
In de buurt van Koningin Astridplein (Antwerpen)

Contact & Communicatie
Via WhatsApp contact opgenomen.
Moest niet lang wachten voor een respons.

Vanessa:
"Hello bby price 1h 150€,
Includes 2 sex with, blowjob without, GFE, different positions, massage, kissing, 69."


Vanessa stuurt spontaan ook een 'standaard' foto van zichzelf.
Zo eentje waar ze een blad vastheeft met Redlights en een datum op.

Als ik doorvroeg naar extra services.

Vanessa:
"Sex without 30€ extra"

Ze begrijpt basis Engels. Voor al de rest heb ik Google Translate toegepast.

Ontvangstlocatie
In een appartementsblok.
Om binnen te geraken heb je een code nodig (die stuurt Vanessa door).
Dan de gang schuin naar links.
Vervolgens kom je nog een elektronische deur tegen, daar moet je dezelfde code intikken
Via de uiterst rechtse deur kun je de smalle draaitrap nemen (om net geen claustrofobie van te krijgen).
De prehistorische lift vertrouwde ik niet.

Het bezoek zelf
Aangekomen op het juiste verdiep stond Vanessa mij al op te wachten in de gang.
Het is effectief de jongedame van de foto's. Op RedLight toont haar huid door een filter egaler.
In het echt ziet ze er naturel uit. Vanessa heeft een lieve zachte stem (passend bij haar postuur).
Vanessa haar gezichtsuitdrukking (en waarschijnlijk ook haar eerste indruk) toen ze mij uit de trappenhal zag komen: "Wa smijten ze nu weer binnen."
Denkende bij mezelf: 'oei, oei, dat belooft'.

Dan op de kamer where the magic happens.
Naast het bed staat een tafel en stoel waar je je spullen kwijt kunt
Ze doet haar kleren uit en ligt naakt op bed te wachten tot ik haar kom vergezellen.

Eerst op bed wat liggen praten (met behulp van Google Translate) om het ijs te breken. Hierdoor kwam ze wat losser.
Spontaan een glimlach op dat snoetje.

Ik doe subtiel een aanstalten om eraan te beginnen door haar lichaam te verkennen. Ze liet mij doen, terwijl ze oogcontact zoekt.
Nadien schuift ze dichterbij om enkele vochtige doekjes over kleine Kindness te wrijven.
Vervolgens een zachte blowjob gekregen zonder gebruik van haar handen.
Ik kan het niet anders verwoorden dan een liefdevolle BJ. Geen snelle op en neer frequentie van de mond, maar eerder de juiste plekken raken van de eikel op een trage manier.
Tussendoor grapte ze met mijn penis door er een kleine conversatie mee te houden. Vanessa: "Hello little man. How are you? Are you going to grow for me?"
Vanessa was helemaal ontdooit (of dat is toch wat ik dacht).

Vanessa:
'Do you want to fuck me?'

Mezelf: "Hell yeah!"

Eerst wou ik eens proeven down under. Fris poesje met stoppels aangetroffen.
Daar is die glimlach weer, terwijl ze zich nog snel een hoofdkussen onder haar hoofd propt.
Vanessa is een stille genieter tijdens het beffen. Ogen dicht en enkel de ademhaling die verklapt of je de juiste snaren aanraakt.
Bon, ik stond to heet als iets. Even egoïstisch geweest en voor mijn eigen plezier gegaan (ik betaal er tenslotte ook voor). Nog snel eens met de vinger voelen of ze nat stond en ja hoor, vochtig genoeg. Geen idee of je dit als vingeren kunt beschouwen.
Overgeschakeld naar penetratie. Er stond glijmiddel op de tafel als je dit wou gebruiken. Maar dit hoefde niet voor haar.
Wel oppassen met het bed. Het zijn twee eenpersoonsmatrassen tegen elkaar. In the heat of the moment floepte er al eens een voet of been tussen.

Eerst missio, hier was ze wat passief. Heb nog geprobeerd om een reactie uit te lokken door met haar borsten te spelen. Eerst met de vingers zachtjes in knijpen en nadien met de mond tepelzuigen, likken en sabbelen. Helaas maar matig respons hierop.
Daarna doggy als ik een goed ritme aanhield en naar het einde toe verzwakte gaf ze wel weerwerk door zelf terug te stoten.

Omdat ik de basic standjes (missio, doggy, (reverse) cowgirl) beu aan het worden ben. Heb ik wat inspiratie opgedaan online. Geen beter moment om dit te testen bij een nieuwe dame.

Pretzel position.
Het duurde wel eventjes voor we het helemaal juist hadden, maar hier kun je wel lekker diep gaan op een traag tempo. Vanessa kreunde zachtjes mee terwijl ze oogcontact hield.

Butterfly position.
Het bed was eigenlijk een beetje te laag, maar waar een wil is, is een weg.
Eerst zachtjes en daarna stevig kunnen doorstoten. Vanessa kon het allemaal verdragen.

Dan al staand Vanessa langs achter genomen. Stevige grip aan de heupen.
Flink liggen doorstoten, om uiteindelijk alles op haar rug te schieten.

Conclusie
First things first. Het is de dame van de foto's. Zachte stem, trakke vagina, lief snoetje en vriendelijk van karakter.
Als ze even ontdooit is ze wel aangenaam in de omgang. Een glimlach van oor tot oor. Haar ogen die los door je ziel kijken en af en toe een grapje.
Maar het moet gezegd worden Vanessa is passief. Zowel tijdens de seksuele handelingen alsook een gesprek aanvatten. Dus alles moest van mijn kant komen.
Stoorde dit? Soms wel, soms niet. Op momenten was ze net geen zeester en op andere momenten was het gemiddeld qua inzet. Ze deed wat ik vroeg zonder aarzelen.
Heb haar hierop aangesproken en ze wist mij te vertellen dat ze die dag maar weinig had geslapen (amper 2 uur). Dus weinig energie. En ik was ook haar laatste klant.
Zou dat de reden zijn van haar passief gedrag tijdens mijn bezoek? Of een goede smoes? Geen idee.

Nog maar eens het bewijs dat een recensie een momentopname is. We kunnen enkel vaststellen wat we ervaren.

Dan de olifant in de kamer.
Als je er naar vraagt steekt ze het niet onder stoelen of banken, voor 30 euro extra kun je ze zonder condoom neuken.
Choose Wisely.

Pluspunten
- Foto's zijn representatief
- Vriendelijk karakter
- Zachte huid en slank lichaam
- Smartphone ging wel af, maar die negeerde ze
- Luistert naar je voorstellen qua handelingen
- Strakke vagina
- Vanessa kan wel wat hebben tijdens penetratie

Minpunten
- Taalbarrière —> Google Translate
- Geen opfris mogelijkheid (douche, lavabo)
- Doodse stilte (geen muziek)
- Praat niet uit haar eigen (je moet zelf het gesprek aangaan)
- Zeer passief (je moet zelf het voortouw nemen qua seksuele handelingen)
- Geen GFE

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness



Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn. Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.
 
Laatst bewerkt:
Heel mooie recensie, doch de kleine prestaties zoals vingeren, tongzoenen, tepelkussen/zuigen worden niet vermeld, was van plan ook te gaan, maar dat iets ontbreekt, kan je dit nog aanvullen aub, thx
 
Nog snel eens met de vinger voelen of ze nat stond en ja hoor, vochtig genoeg. Geen idee of je dit als vingeren kunt beschouwen.
@josken3

Heb nog geprobeerd om een reactie uit te lokken door met haar borsten te spelen. Eerst met de vingers zachtjes in knijpen en nadien met de mond tepelzuigen, likken en sabbelen. Helaas maar matig respons hierop.
@josken3

@jeanpetter @josken3 Tongzoenen heb ik niet gedaan. Zoals je kunt lezen kwam alles van mijn initiatief uit. Vanessa deed dit niet (spontaan) uit haar eigen. En ik wil zoiets ook niet opdringen.
Maar laat dit jullie zeker niet tegenhouden om zelf op ontdekken te gaan. ;)
 
Je hebt meer geluk gehad dan ik, mijn jongeheer was te groot voor haar dus seks ging maar lastig, uiteindelijk hebben we geknuffeld en heeft ze verteld over thuis en vroeger. Weinig seks maar wel gezellig. Weggegaan met gemengde gevoelens
 
Bij Vanessa geweest. Ze reageert snel op whatsapp, standaard textje. Nogal omslachtig aan de deurbel... ik geraakte niet voorbij de tweede deur en ben er pas doorgekomen toen twee mannen er ook door moesten. Grappig was dat op de tweede verdieping er links en rechts een deur openging met aan elke zijde een meisje, en twee mannen in de gang waarvan eentje ikzelf, en de meiden niet wisten wie welke van hun klant was. Ik toonde de foto aan de meisjes en toen trok 1 van de 2 meisjes me binnen, om maar te zeggen hoezeer de foto op redlights spreekt. Lang verhaal even kort, Vanessa is metertje 55 groot, zeker geen 65.. heeft een mooi snoetje, maar is niet de weelde die beschreven staat... ze lijkt voor 60% op haar foto's.. en spreekt een beetje engels. Na de daad zijn we eventjes blijven praten en daar kwam uit dat ze niet Russisch maar Roemeens is, dat ze 25 is en geen 21.
PZC deed ze voor 30 euro extra. Ze werkt af, waarbij GFE een utopie is. Ze heeft nogal wat pijn bij neuken, waarbij ze het condoom de schuld geeft, lees, ze heeft het liever zonder... Frensh kissing helemaal niet mogelijk, en ik denk ook niet dat je dat echt wil. Kortom, een snelle emotieloze suck and fuck zonder inhoud van een doordeweeks Roma meisje.
 
Bij Vanessa geweest. Ze reageert snel op whatsapp, standaard textje. Nogal omslachtig aan de deurbel... ik geraakte niet voorbij de tweede deur en ben er pas doorgekomen toen twee mannen er ook door moesten. Grappig was dat op de tweede verdieping er links en rechts een deur openging met aan elke zijde een meisje, en twee mannen in de gang waarvan eentje ikzelf, en de meiden niet wisten wie welke van hun klant was. Ik toonde de foto aan de meisjes en toen trok 1 van de 2 meisjes me binnen, om maar te zeggen hoezeer de foto op redlights spreekt. Lang verhaal even kort, Vanessa is metertje 55 groot, zeker geen 65.. heeft een mooi snoetje, maar is niet de weelde die beschreven staat... ze lijkt voor 60% op haar foto's.. en spreekt een beetje engels. Na de daad zijn we eventjes blijven praten en daar kwam uit dat ze niet Russisch maar Roemeens is, dat ze 25 is en geen 21.
PZC deed ze voor 30 euro extra. Ze werkt af, waarbij GFE een utopie is. Ze heeft nogal wat pijn bij neuken, waarbij ze het condoom de schuld geeft, lees, ze heeft het liever zonder... Frensh kissing helemaal niet mogelijk, en ik denk ook niet dat je dat echt wil. Kortom, een snelle emotieloze suck and fuck zonder inhoud van een doordeweeks Roma meisje.
Kan je daar dan ook een review van maken? En ben je zeker dat je uiteindelijk bij het juiste meisje terecht bent gekomen? Had ze een neus-piercing?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vanessa-9289/
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanessa is een mooie slanke vrouw. Tot daar het goede nieuws.
Ze appt dat ze alles doet voor €150, behalve NZC €30 extra. Niets is minder waar: niet zoenen, geen enkel initiatief en voor PZC moet je de €30 ook ophoesten (nzc dan wel inbegrepen, maar niet gedaan). Pijpen stelt ook niets voor.
Na minder dan 30 minuten stond ik alweer buiten. Weggesmeten geld dus.
 
Vanessa is een mooie slanke vrouw. Tot daar het goede nieuws.
Ze appt dat ze alles doet voor €150, behalve NZC €30 extra. Niets is minder waar: niet zoenen, geen enkel initiatief en voor PZC moet je de €30 ook ophoesten (nzc dan wel inbegrepen, maar niet gedaan). Pijpen stelt ook niets voor.
Na minder dan 30 minuten stond ik alweer buiten. Weggesmeten geld dus.
Antwerpen/ wommelgem / deurne/ borsbeek was vroeger zo goed, nu niks meer.
 
Vanessa is een mooie slanke vrouw. Tot daar het goede nieuws.
Ze appt dat ze alles doet voor €150, behalve NZC €30 extra. Niets is minder waar: niet zoenen, geen enkel initiatief en voor PZC moet je de €30 ook ophoesten (nzc dan wel inbegrepen, maar niet gedaan). Pijpen stelt ook niets voor.
Na minder dan 30 minuten stond ik alweer buiten. Weggesmeten geld dus.
Zag ze eruit zoals op de foto's?
 
Ze is duidelijk de vrouw van de foto's, maar dan wel zonder tig filters. Ze beweert dat ze 25 is en kinderen heeft. Dat zou je niet zeggen. Maar zoals hierboven gezegd is dat het enige positieve.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan