Recensie Diana New, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcus d b

Wandelaar
85
07/06/23
94
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-full-information-whatsapp.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mij een beetje laten verleiden door de foto's. mooi en ook met gevoel voor humor gemaakt. Misschien niet altijd de beste richtlijn zeker omdat er hier toch een paar kanttekeningen waren nog relatief jong 21 jaar, in de advertentie zelf geen opgave van mogelijkheden, de titel van de adv. is ook " New, full information whatsapp." En bij eerste WA contact prijsopgave 180/uur sex only with CD Kiss sex in dfiferent positions blowjob massage. Hier toch op ingegaan met snel antwoord en dus afgesproken kreeg wel de indruk dat ik haar en niet een tussenpersoon aan de lijn had. Ja het is iets meer en ja er is geen BJ without toch geprobeerd.
Het is dus echt de dame van de fotoshoot buiten dat ze bij deze ontvangst geen make up op had was het 100% de dame van de foto konden ook moeilijk foto's van veel vroeger zijn. Complimenten gemaakt op haar verschijning en op haar fotoshoot
Ze was nog maar één dag in Apen denk niet dat ik haar eerste klant was maar zal niet veel schelen. Spreekt Engels niet om heel diepgaande conversaties te doen maar voldoende voor dit contact.
Douche genomen. Waarbij ik in de spiegel zicht had op haar terwijl zij zich in een mooi lingerie setje hulde. Ja dit is een supermooi verschijning wat een lichaam en... heel lief.
Start was met hele zacht GFE elkaar aftasten, kusjes strelingen alles heel zacht prima voor mij heb haar dan neergelegd en ontzettend genoten van deze schoonheid en haar geproefd aan alle kanten. Voor haar ook fijn. Ze ging hier echt in mee. Nat en hyper gevoelig op den duur. Beffen ja diep vingeren nee. Tijdens deze actie begaf de lattenbodem het en moesten wij ons terugtrekken op het nog intacte deel van het bed, rustig verder gegaan nu aan de voorkant wow.... wat een lichaam supermooi natuurlijk borsten (Dcup) ook heel gevoelig (de borsten) zij vroeg dan zelf om intiem te gaan CD aangedaan eerst heel rustig en diep missi dan gedraaid Cowgirl zij bewoog prima zoals een cowgirl betaamt en dat met het heerlijke zicht op deze supermooie verschijning met prachtige borsten. Heerlijk klaargekomen
Nadien nog wat tijd genomen om wat te babbelen.
Voor mij een leuke ervaring
Zijn er minpunten ja de locatie had wat meer klasse mogen hebben, dit is de eerste keer dat ik meemaak dat het bed het begaf tijdens de sex.
Ze deelde deze ruimte met een vriendin wat wel wat gestommel op de gang opleverde. 180 is wat duur en BJ is met maar ik heb een fijne tijd gehad met een heel mooie en heel lieve meid
 
Laatst bewerkt:
Mij een beetje laten verleiden door de foto's. mooi en ook met gevoel voor humor gemaakt. Misschien niet altijd de beste richtlijn zeker omdat er hier toch een paar kanttekeningen waren nog relatief jong 21 jaar, in de advertentie zelf geen opgave van mogelijkheden, de titel van de adv. is ook " New, full information whatsapp." En bij eerste WA contact prijsopgave 180/uur sex only with CD Kiss sex in dfiferent positions blowjob massage. Hier toch op ingegaan met snel antwoord en dus afgesproken kreeg wel de indruk dat ik haar en niet een tussenpersoon aan de lijn had. Ja het is iets meer en ja er is geen BJ without toch geprobeerd.
Het is dus echt de dame van de fotoshoot buiten dat ze bij deze ontvangst geen make up op had was het 100% de dame van de foto konden ook moeilijk foto's van veel vroeger zijn. Complimenten gemaakt op haar verschijning en op haar fotoshoot
Ze was nog maar één dag in Apen denk niet dat ik haar eerste klant was maar zal niet veel schelen. Spreekt Engels niet om heel diepgaande conversaties te doen maar voldoende voor dit contact.
Douche genomen. Waarbij ik in de spiegel zicht had op haar terwijl zij zich in een mooi lingerie setje hulde. Ja dit is een supermooi verschijning wat een lichaam en... heel lief.
Start was met hele zacht GFE elkaar aftasten, kusjes strelingen alles heel zacht prima voor mij heb haar dan neergelegd en ontzettend genoten van deze schoonheid en haar geproefd aan alle kanten. Voor haar ook fijn. Ze ging hier echt in mij. Nat en hyper gevoelig op den duur. Beffen ja diep vingeren nee. Tijdens deze actie begaf de lattenbodem het en moesten wij ons terugtrekken op het nog fntacte deel van het bed, rustig verder gegaan nu aan de voorkant wow.... wat een lichaam supermooi natuurlijk borsten (Dcup) ook heel gevoelig (de borsten) zij vroeg dan zelf om intiem te gaan CD aangedaan eerst heel rustig en diep missi dan gedraaid Cowgirl zij bewoog prima zoals een cowgirl betaamt en dat met het heerlijke zicht op deze supermooie verschijning met prachtige borsten.
Nadien nog wat tijd genomen om wat te babbelen.
Voor mij een leuke ervaring
Zijn er minpunten ja de locatie had wat meer klasse mogen hebben, dit is de eerste keer dat ik meemaak dat het bed het begaf tijdens de sex.
Ze deelde deze ruimte met een vriendin wat wel wat gestommel op de gang opleverde. 180 is wat duur en BJ is met maar ik heb een fijne tijd gehad met een heel mooie en heel lieve meid
Ze ziet er zeker niet mis uit! 1tje die ik zeker op het oog hou.
Bedankt voor de review!
 
Terug
Bovenaan Onderaan