Algemeen Massagewereld Soest

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is gestopt!!!
Dat was dat een tussenstop want ze staat weer op de planning.

Iemand al bij Zoë of Linda geweest?

Linda ooit jaren terug.
Ik kan mezelf niet eens meer herinneren wanneer wat me nog bij staat is dat het het een leuke blondine was en nog steeds denk ik.
Ze is met niet echt bijgebleven dus

Linda ooit jaren terug.
Ik kan mezelf niet eens meer herinneren wanneer wat me nog bij staat is dat het het een leuke blondine was en nog steeds denk ik.
Ze is met niet echt bijgebleven dus
Linda is al een tijdje actief in het vak. Ik denk dat ze rond covid een paar jaar is gestopt.
Maar blijkbaar is ze weer begonnen.
Voor covid had ik prima ervaringen met haar. Leuke spontane vouw en prima massages.

Ik ben deze week in Soest bij Ciara geweest en dat was een genoegen.
Ik schrijf geen recensie, want ik was één van haar laatste klanten. Vandaag zit ze in het vliegtuig en emigreert ze.
Helaas, het is een prachtige dame, maar niet meer voor ons beschikbaar.

Ik schrijf geen recensie, want ik was één van haar laatste klanten. Vandaag zit ze in het vliegtuig en emigreert ze.
Je bericht paar keer gelezen"……"wat is de toegevoegde waarde van je bericht?" Sorry hoor, maar begrijp het niet. Schrijf dan op z'n minst iets van je ervaring!

Je bericht paar keer gelezen"……"wat is de toegevoegde waarde van je bericht?" Sorry hoor, maar begrijp het niet. Schrijf dan op z'n minst iets van je ervaring!

Hij legt uit dat ze gestopt is, dat weet welicht niet iedereen. En aangezien ze gestopt is, zegt hij dat een recensie weinig toegevoegde waarde heeft. Op zich vrij duidelijk.

Ze is weer even terug. Hoe is haar massage in vergelijking met de vele andere toppers in Soest?

Lang nagedacht…… wat is tz?

Waarvan akte, weer wat geleerd 😃
Waar moet je dan aan denken?
Nou zit ik te denken, zou er nog een reactie komen?

En: als de gemeente daar op internet (zoals bv hier) over leest heeft MW ook een probleem. En wij als bezoekers daardoor dus ook.
Sorry hoor, maar al deze erotische massagesalons hebben gewoon een prostitutievergunning net als een seksclub. Het is de keus van de eigenaren om intiem wel of niet toe te staan in hun salon. Dus MW heeft zeker geen probleem met alles wat hier besproken wordt, of ze overal blij mee zijn is een ander verhaal.

Laatst bewerkt:
Bij MW staat intiem (inclusief tongzoenen) niet op het menu. Dames kunnen daar ook op worden afgerekend met 'ontslag', vooral als we op dit forum man en paard gaan noemen. Ze zijn zelfstandig dus ze staan zo op straat.

Neemt niet weg dat de ene dame de andere niet is, en dat het vast af en toe gebeurt. Maar het is zeker zo dat veel van hen het niet prettig vinden als je ernaar vraagt (geloof me, toen ik net wandelde heb ik zelf ook vooral met m'n jongeheer nagedacht). Ten eerste omdat ze bewust voor het beleid van MW kiezen, en ten tweede omdat ze de mogelijke consequenties kennen.

Als je een erotische massage met extra's wil, kun je daar beter vooraf voor kiezen en naar een andere salon gaan. Daar zijn er genoeg van.

Laten we met z'n allen het werkplezier behouden voor onze fijne MW-dames 🙏

Laatst bewerkt:
Een jaar of 15 geleden is het me wel eens overkomen dat een dame, door wie ik mij vaker liet masseren, mij begon te zoenen. Ze leidde ook mijn hand naar verboden gebied en ik heb haar lekker klaar mogen vingeren.

De dame werkt er niet meer, dus ik kan het nu wel opschrijven. Reken er niet op, maar het kan toch zomaar gebeuren. Masseuses zijn ook mensen met gevoelens, tenslotte.

Terug
Bovenaan Onderaan