Recensie Josephina, Antwerpen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
113
27/12/21
251
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/josephina/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bijnaam
Hello darkness my old friend

Ligging
Deurne
Gebied tussen Bisschoppenhoflaan en Provinciaal Groendomein Rivierenhof.

Contact & Communicatie
Via WhatsApp contact opgenomen.
Moest niet lang wachten voor een respons.

Josephina:
Hello,
1h (standart) -200€
1h (anal) - 300€
Including extras - 50€ to 350€


Op geen enkel moment gebruik moeten maken van Google Translate. Ze spreekt voldoende Engels om over verschillende topics te praten.

Ontvangstlocatie
Rijhuis

Het bezoek zelf
Net ergens een parkeerplaatsje gevonden. Portier open en opgeschrikt worden door enkele knallen van bommetjes een straat verder. Welkom in sweet Deurne.
Maar een wandelaar trotseert uiteraard elke buurt om toch maar zijn kwakje ergens kwijt te kunnen. En om afsluitend een recensie achter te laten op GR, nietwaar?

Josephina stond mij in de deuropening op te wachten. Dit was omdat ze niet wist hoe ik eruit zag. Normaal doet ze een video call (of via een foto) om te checken met wie ze te maken zal hebben. Eventjes onze WhatsApp conversatie laten zien ter verificatie.
In het donker had ik ze eerst niet herkend. Het nadeel van 's nachts te wandelen.
Josephina kwam precies recht uit de douche. Haren los en een badjas aan.

Eerst kom je in de living en daar knoopte ze een gesprek aan om het ijs te breken.
Dan richting the place where the magic happens (but it cost you some money).
We passeerde ook de badkamer, zag er netjes uit.

Josephina:
Feel free to use it if you want.


Eenmaal op de kamer herhaalde ze haar tarieven nog eens.
Klaarblijkelijk doet ze aan upselling. Standaard tarief en alle extra's is bijbetalen.
Hier is iedere dame vrij in om te bepalen wat haar tarieven zijn. Maar voor mij was het standaard tarief goed genoeg voor een eerste bezoek.

Alrighty, ik wou mij installeren., vroeg ze of ze eerst even kon roken voor we eraan begonnen.
Voor mij is dit totaal geen probleem.

Kindness:
You gotta do what you gotta do.

Josephina:
You can leave your stuff and come with me.


Terug in de living kreeg ik ook iets aangeboden om te drinken.
Dan op het (dak)terras stonden een paar tuinstoelen.
Hier hebben we een aangenaam gesprek gehad. Zij over haar doen en laten, ik over dat van mij.
Hierdoor hadden we wel een klik

Terug op de kamer toonde ze fier haar open kast met attributen.
Zie je die grote dildo waarmee ze poseert op haar online advertentie? Wel, zo heeft ze er enkele staan. Van groot naar klein.
Josephina nam random een ball gag (mondknevel) van het schap en bracht dit speels aan bij haarzelf.

Josephina:
If you want? We can use this?


Heb maar vriendelijk gepast, wie weet hoeveel 'extras' je hiervoor moet bijbetalen.
Ik stond eigenlijk te staren naar wat er boven op de kast stond. Twee dildo's gemonteerd op (wat lijkt) een neukmachine.

Ondertussen ging haar badjas uit.
Haar lichaam is zoals de foto's weergeven op RL.
Enkel haar borsten hingen een beetje. Als je haar RL foto's bekijkt weet ze dit op te lossen door haar borsten te ondersteunen met haar hand/arm. Maar op zich niet storend.

Ik neem plaats op de bedrand. Josephina komt tussen mijn benen staan en leunt tegen mij aan.
Ze geeft zachte kusjes in de nek. Haar lichaamsgeur ruikt zoet.
Mijn handen verkennen haar lichaam.
Borsten waar ik mee mocht spelen (likken, sabbelen en zuigen).
Met mijn andere hand haar billen liggen kneden.
Josephina nam kleine Kindness onder handen door hem geleidelijk op sterkte te brengen met zachte trekbewegingen (HJ).

Ik stond zo geil dat ik meteen wilde neuken.
Niet mijn favoriete condoom, ik voelde niet veel stimulans doorheen de rubber.

De klassiekers zijn de revue gepasseerd.
Mezelf neergevlijd zodat Josephina in cowgirl positie kon plaatsnemen en mijn penis inbracht.
Heb haar het tempo laten bepalen in het begin. Nadien haar billen vastgenomen om het tempo over te nemen.
De borsten zien wiebelen op de frequentie van de stoten went nooit.

Position switch!
The good old missionary.
Beetje glijmiddel. Insert kleine Kindness en pompen maar.
Ze kreunt mee op de stoten. Ik mocht stevig gaan. Josephina kon het wel hebben.

Hup haar enkels in mijn nek om wat variatie te brengen.
Maar ik voelde dat het condoom weinig gevoel doorliet.
Ook stoorde ik mij aan de stoppels op haar benen, deze schuurde telkens op mijn onderarmen.

Hierdoor even van de wijs en is kleine Kindness slap geworden.

Josephina sprong meteen recht en nam één van haar (grote) zwarte dildo's vanop het schap.
Zonder aarzelen begon ze een dildo show te geven.
Alsof het niets is, ramde Josephina haar dildo wild in haar vagina.
( —> Voor de wandelaars die groter geschapen zijn, deze dame kan dit wel aan).
Oogcontact zoeken, zachtjes kreunen en met haar voet mijn bovenbeen teasen. Dit terwijl ik mezelf aan het aftrekken was.

Man, man, man nooit gedacht dat dit opwindend kon zijn.
Heb vroeger als tiener wel eens webcamseks gedaan, maar dit is toch niet hetzelfde.

Anyways, in no time stond ik terug op oorlogssterkte.

Kindness:
Now it's my turn!


Ik trek de dildo eruit en steek kleine Kindness in de plaats.
Even doorpompen.
Josephina stond zo geil dat ze haar dildo in haar mond stak en hierop begon te pijpen tot kokhalzen toe.
Ik stond op ontploffen met zo'n zicht voor je neus.

Even gestopt om te bekomen. Stiekem wou ik ook nog niet klaarkomen.
Ik heb het condoom afgedaan, maar blijkbaar mag je dit niet op het bed leggen. Het condoom moet in de badkamer.
Raar, maar waar.
Josephina kuiste tijdens de adempauze even snel haar dildo schoon.

Ik lig nog steeds op mijn rug, Josephina staat terug naast het bed en begint met mijn penis te spelen.
Ze begint te pijpen… zonder condoom. Bon, ik zwijg als een graf. Ik vermoed dat ze het vergeten was dat ik niet voor deze extra service (pzc) heb betaald. Ze pijpt niet slecht, eerder gemiddeld.

Terug een condoom om.

Kindness:
Doggy, please.


Ik zet mij achter haar en steek niet meteen mijn penis in haar, maar laat het beeld even in mij opnemen.
Josephina kijkt mij in de ogen en begint verleidelijk haarzelf te vingeren en op haar vagina te kletsen.
Zoals verwacht, doggy heeft niet lang geduurd.
Klaargekomen in het condoom

Mezelf even opgefrist in de badkamer.

Knuffel aan de deur en terug naar huis.

Welgeteld 1uur en 16minuten binnen geweest.

Conclusie
Ik heb mezelf wel moeten inhouden om bepaalde handelingen niet te doen, die ikzelf vanzelfsprekend beschouw bij andere DVP. Net omdat dit in hun standaard prijs zit. Bij Josephina wou ik geen extra's betalen. Hiermee bedoel ik: vingeren, tongzoenen, pzc, beffen, etc.

Josephina is een dame van het duurdere segment. Tijdens ons gesprek was de reden niet ver te zoeken. Ze heeft een andere lifestyle dat ze wil onderhouden. En dat kost nu eenmaal geld, veel geld.
Tijdens het eerste contact moet je goede afspraken maken wat je wil qua handelingen en ook vragen hoeveel dit uiteindelijk zal kosten. De all-in formule aan een vast bedrag is hier niet van toepassing.

Eenmaal ter plaatse moet je op je strepen staan. Als de sfeer een beetje draait is het geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.

Pluspunten
- Foto's zijn representatief
- Vriendelijk karakter
- Luistert naar je voorstellen qua handelingen
- Strakheid vagina: gemiddeld
- Josephina kan zeker wat hebben tijdens penetratie
- Attributen ter beschikking

Minpunten
- In het standaard tarief zitten niet veel mogelijkheden qua handelingen
- Upselling
- Roker
- Verduisterde kamer enkel licht van de gang als lichtbron
- Sporadisch smartphone gebruik
- Geen GFE

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness


Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik ff iets persoonlijk vragen?

Je zegt dat ze die dildo pakte en "zonder" glijmiddelen in haar kut gedaan heeft?

Hoe groot is jouw lul dan?

Want die van mij is niet zo groot dus dan denk ik toch dat feit dat ze de grote dildo boven haalde, dat die kut toch niet meer strak is ?

Mijn size is 14cm
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/josephina/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb 2 weken geleden bezoek gebracht aan Josephina.

afspreken ging vlot en mijn auto gestart richting Deurne.
Parkeren is niet even makkelijk maar op enkele minuten wandelen plaatsje gevonden en aangebeld. Knappe jongedame doet open en de geur in de gang was niet aangenaam.

Binnen in appartement ziet alles er veel beter uit en is Josephina ook enthousiast om te starten douche gepakt en gestart aan onze date.
Zij doet dit professioneel maar wil je wel een leuke tijd bezorgen.
Aangezien het onze eerste date was heb ik het bij het basispakket gehouden maar deze dame heeft veel meer mogelijkheden als je maar betaalt.
Ondanks het professionalisme toch een fijn half uurtje gehad met een zeer knappe jongedame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan