Recensie Letícia, Boechout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
113
27/12/21
251
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/letcia-princesinha/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bijnaam
Portuguese olive skin riding hood

Ligging
Op de baan tussen Boechout en Lier.

Contact & Communicatie
Via WhatsApp contact opgenomen.
Zeer snel (auto reply?) respons met haar tarieven en adres.

Letícia:
Hello, I'm new to Boechout and I hope you like it
😈 💰
Pay in cash

Come visit me in good hygiene conditions
😋
vaginal sex with condom
70€ 15 minutes
100€ 30 minutes
150€ 1 hour


📍Address : XXX, Boechout

We zijn elkaars landstalen niet machtig en zij kon ook geen Engels. Google Translate doorheen de afspraak moeten gebruiken.

Ontvangstlocatie
Appartementencomplex / half open bebouwing?

Als je aankomt op het doorgegeven adresnummer zie je aan de voorgevel een trap. Maar daar moet je niet zijn.
Je moet de trap nemen aan de rechter zijgevel dat iets naar achter is gelegen.
Niet bellen, gewoon sms'en dat je aan de deur staat. Eenmaal Letícia de deur elektronisch opent, dan is het de deur rechtop waar ze ontvangt.

Het bezoek zelf
Boechout was eventjes rijden, maar goed dat er genoeg parking was in haar (drukke) straat.

Binnen in het appartement verwelkomt Letícia mij (in badjas) meteen naar de kamer.
Het is een kleine kamer waar net een tweepersoonsbed in past. Maar bon, we zijn niet om hier te blijven logeren.
In het begin was het wat awkward stilte, omdat ze gewoonweg geen Engels kan. Ookal deed ik moeite … in het Engels en zij in het Portugees. Google Translate to the rescue!

Centjes overhandigt. Kleren uitgedaan, deze kun je op het nachtkastje placeren. Het is een redelijk laag bed.
Ik verschoot ervan hoe klein ze daadwerkelijk was tegenover mezelf.
Ze stak spontaan een sigaret op (in de al kleine ruimte) en ging aan het raam staan. Persoonlijk stoort dit voor mijn niet
De badjas gaat uit, precies een exacte kopie zoals haar RL foto's. Het enig dat opviel is dat haar buik een klein tikkeltje meer was dan op haar foto's. Maar totaal niet overdreven of storend hoor. Haar lichaam is nog strak en petite.
Beiden languit naakt op bed naast elkaar.
Letícia presenteerde haar borsten en doet teken dat ik ze mag aanraken.
Ze heeft zachte borsten waarop ik heb zitten knijpen, likken, sabbelen en zuigen.
Haar strak licht getinte lichaam voelde zijdezacht aan en ze rook fruitig (ondanks de net opgestoken sigaret).
Het mag gezegd worden, ze heeft een mooi lichaam.

Letícia zet wat YouTube muziek op (ja hoor, die muziek met reclame tussendoor). Af en toe zong ze een refrein mee. Ze was precies goedgemutst.
Vervolgens nam ze een condoom (zo van die roze onooglijke...). Ze brengt deze aan en pijpt stevig, zoals ik het graag heb.
Dit deed ze naar behoren met genoeg zuigkracht. Letícia stopt eventjes om haar loshangend haar op te steken. Wat een geil zicht, zeker met dat snoetje. In no time stond kleine Kindness hard genoeg.

Ze kruipt bovenop in cowgirl positie. Letícia wou mijn penis inbrengen (zonder glijmiddel) maar dit lukte niet.
Haar vagina is echt wel strak.

Dan maar geswitcht naar kneeling missionary.
Jeezes! Hier heb ik ook moeite moeten doen om hem überhaupt er in te krijgen.
Misschien had ik haar eerst wat moeten beffen? Maar dit wou ik op dat moment niet doen, ik had namelijk een wond(je) aan mijn lippen.
Dan maar wat glijmiddel aangebracht. Tijdens de penetratie was het een zeer strak gevoel rondom kleine Kindness.
Voor een stevige grip nam ik haar vast rond haar taille. Heb even liggen doorjassen. Ze kreunt zachtjes mee op het tempo.
Aangenaam zicht om zo'n petite dame onder jou te hebben.

What's next? Give me some doggy.
Hier heb ik wat moeten manoeuvreren omdat haar beenlengte wat korter was. Bijkomend, om één of andere reden mocht ik mijn benen niet buiten die van haar placeren tijdens doggy. Say what?
Maar eens ik erin zat was het Face Down, Ass Up.
Letícia drukt haar hoofd in de matras terwijl ik stevig tegen haar billen aan het stoten was.
Ze volgt het ritme wel mee, maar daar stopt het ook. Het is niet dat ze actief tegengas gaf als ik stopte met penetreren.
Nonetheless mezelf moeten tegenhouden om niet te snel klaar te komen.

Ik voelde het opkomen en heb mezelf terug neergelegd om een BJ te ontvangen. Om toch maar even de focus te verleggen.
Letícia proefde haar eigen vaginavocht en was er precies niet zo'n voorstander van. Was het de smaak? Geen idee. Ze kon een ander condoom nemen, maar Letícia heeft toch doorgezet (pmc).
Je hoort mij al komen maar zo'n condoom beperkt de sensatie. Condoom eraf gedaan en gevraagd voor een HJ.
Hier heb ik wat aanwijzingen gegeven dat het zeker stevig mag zijn. Ze zette de feedback meteen om en het voelde goed aan. Snelle bewegingen, traag op en snel naar beneden, dan even enkel de eikel dan overschakel op het andere hand. Er was gevoeg variatie.
Dit heeft Letícia toch behoorlijk lang volgehouden totdat haar beide armen moe waren. Wat te verwachten is.
Ze verraste mij met haar volgende suggestie.

Side note: hier kwam Letícia ook wat losser. Minder zakelijk.

Letícia vertaalde via Google Translate:
You take over, I'll give you something to finish for.


Visueel:
Ze kwam reverse cowgirl positie liggen, maar zonder de penis in te brengen.
Haar hoofd stak ze praktisch in de matras tussen mijn voeten.
Met haar handen begint ze haarzelf te vingeren met af en toe wat oogcontact om mij op te geilen.
Damn… what a view.
De kreuntjes, haar ademhaling, strakke billen en een jonge vagina. Veel prikkels om te verwerken.
Letícia ging even op in haar vingersessie, Ik trok mezelf af op hetzelfde ritme.
Af en toe klets ik eens met mijn penis op haar billen of vingers/vagina.
Met mijn ander hand bleef ik kneden in haar bips.

Ik kon het op een gegeven moment niet meer houden en schoot alles over haar billen, vingers en onderrug.
Pfff… dat kwam van diep.

Ik hielp haar even met het opkuisen van mijn sticky mess.

Eenmaal alles opgekuist was wou ik mijn kleren terug aandoen om te vertrekken.
Maar Letícia vroeg of ik een massage wou, er was nog tijd over.

Kindness:
Why not.


Dit had ik beter niet gedaan.
Ik heb het ondergaan uit beleefdheid. Maar … ik was al blij dat ik niet verlamd terug naar huis ging.
Onder andere met haar elleboog hard op de ruggengraat, meer specifiek op de spinous process liggen bewegen.
Auwtch.
Ik kwam van het bed als een 80 jarige.

Nadien mijn kleren terug aan.

Aan de deur een kus op de … wang gekregen en een knuffel.

Welgeteld 1uur binnen geweest.

Conclusie
First things first. Het is de dame van de foto's.
Jong, strak, licht getint en een leuk snoetje.
Over de gehele lijn was het een degelijke afspraak. Ondanks dat we maar een gedeelde klik konden maken door de taalbarrière.
Letícia was lief in de omgang en goed gezind.
Ik categoriseer haar als een Twise To Be Nice Girl. Hiermee bedoel ik bij zulke dames moet je minsten twee keer bezoeken vooraleer het echt beter zal worden (als Letícia je mag uiteraard). Naar het einde toe kwam ze pas echt los.

Ow ja, als ze je een massage wil aanbieden, wijselijk voor passen.

Pluspunten
- Foto's zijn representatief
- Vriendelijk karakter
- Muziek op de achtergrond
- Goede HJ
- Degelijke BJ
- Strak en jong lichaam
- Strakheid vagina: Strak - Gemiddeld - Loosy
- Luistert naar je voorstellen qua handelingen
- Letícia kan wel wat hebben tijdens penetratie

Minpunten
- Verduisterde kamer
- Roker
- Taalbarrière —> Google Translate
- Pijpen met condoom
- Slechte massage

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness



Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan