Recensie Zamie (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 10/3 (nacht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit zwartharig poppetje staat al een tijdje op Schippersstraat 10/3 tijdens de nachtshift. Dat zijn de ramen met het felle, eerder witachtige licht, net rechts van de nooduitgang van Café d'Anvers - da's dat zwarte hek dat pardoes middenin de vele ramen staat. Zamie is jong (vooraan de 20, denk ik), heeft stijl, lang, zwart haar en een sleeve tattoeage op haar rechter voorarm. Ze heeft ook een navelpiercing. Ze ziet eruit als zo'n verrukkelijk hebbedingetje dat je zich weleens ziet uitleven op de dansvloer van een dancing in een warm paradijs. Héérlijk, sexy ding. In haar raam zie je ze vaak met onmogelijk kort topje dat wat underboob toont. Dat heeft ze vast geleerd van de buurvrouw op SS10/1, die al jaar en dag de mannen zot maakt met de onderste glooiing van haar volle voorgevel. Zamie ziet er schattig uit, met haar bolle wangen en onschuldige blik. In de interactie voel je met een jong meisje van doen te hebben, dat nog wat verlegen is maar ook speels-goedlachs zoals alleen jonge meisjes dat nog zijn. Met dit poppetje speel je met de blos op de wangen.

Zamie kent jammer genoeg heel weinig Engels, dus het gesprek beperkt zich eerder tot "yes" en "no". Ze is wel goedlachs en erg vriendelijk. Geen kapsones en ook geen upselling of gezeur over de tijd. Wel jammer dat ik haar borsten niet mocht likken en haar ook niet mocht beffen. Nochtans had ik dat wel aan de deur gevraagd. Ik vrees dat ze mij daar gewoon niet goed verstaan heeft.

Zamie pijpt verdienstelijk, waarbij ze haar tong gebruikt om het plasgaatje te kietelen, af en toe eens wat dieper gaat, met haar ranke meisjesvingers de basis van mijn pik kneedt terwijl ze draaiend met haar tong over het topje gaat. Toen ik ze niet mocht beffen - hoewel ze wel "yes" zei aan de deur, vroeg ik of ze dan wat verder wou pijpen. Dat was geen probleem.

Bij Zamie moet je volgens mij niet zijn voor kinky spel - hoe zou je het haar zelfs aan de vrouw kunnen brengen met zo'n zwakke kennis van het Engels? - maar je krijgt er wel een lekkere wip zonder kapsones en gezeur. En met een héél mooi meisje.

Het intieme gedeeltje deed ze naar mijn smaak erg goed. Zamie liet zich niet alleen neuken, in amazone ging dat nauwe kutje echt wel aan de haal met mijn genotsstaaf. Dit slanke, lenige ding boog zich voortdurend in nét de juiste hoek om haar volle, golvende gewicht over mijn schacht te storten, waarbij ze er erg lange halen van maakte. Dat hele lijfje tilde ze op, voorover leunend op haar lange armen en met haar handen stevig naast mijn hoofd gezet, tot haar kutje net op mijn eikel rustte, om zich dan met de juiste heupbeweging helemaal tot de basis over mijn stijve stamper te laten zinken.

Ook in missionaris en doggy kon ik met lange halen dat hele grotje vullen. Ze liet me terwijl lekker aan haar lijfje zitten, dat heerlijk zacht en kneedbaar was. Dat bolle kontje, die prachtige, fijne tietjes - met trouwens erg mooie, fijne tepeltjes - haar lange benen in mijn nek, haar fijne schaamlippen als open gulp rond mijn wilde, stotende geslacht. Oké, deze meid is noodgewongen vrij weinig van zeg, en ja, je mag ze niet likken, toch niet voor 50 euro, maar wat een poppetje, wat een dingetje om op zo'n warme avond als van dit weekend, in te ontploffen.

Ze moet nog heel wat leren, maar ik denk dat als we haar met zijn allen wat sturen, en ze ook haar talenkennis wat uitbreidt, dat dit jong spektakel weleens een leuke toevoeging kan worden aan het Schipperskwartier.

Ze zit er nagenoeg elke nacht, tot 4u ten laatste.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren ben ik nog eens bij Zamie binnen geweest. Ik vind het nog steeds een zacht, lief meisje. Ze spreekt nog steeds niet zoveel Engels, maar ik vind ze wel redelijk haar best doen.

't Is vooral die underboobs die ze altijd toont die voor mij onweerstaanbaar zijn. Echt zo'n perfect lijfje.

Geen topper, wel degelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan