WHEM Anna, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij is Anna weer terug in Arnhem. Kan me toch niet voorstellen dat er niemand langs is geweest sinds december vorig jaar :oops:

Een kleine oproep! Het delen van uw ervaring (pos / neg) wordt op prijsgesteld :giggle:
 
Volgens mij is Anna weer terug in Arnhem. Kan me toch niet voorstellen dat er niemand langs is geweest sinds december vorig jaar :oops:

Een kleine oproep! Het delen van uw ervaring (pos / neg) wordt op prijsgesteld :giggle:
Linkje naar welke Anna jij bedoelt?

Ik weet het niet zeker of dit dezelfde is want de Anna waar ik vorig jaar eens geweest ben had andere foto's destijds.
De dubbele D komt wel overeen en leeftijd ook.
Die Anna was best lekker maar niet echt een klik waarschijnlijk want nogal voorspelbaar en routineus. Enige lol was dat we in 69 bezig waren, ik kwam en zij zichzelf naar een hoogte punt vingerde.
Als cooldown heb ik even aan haar dubbele D gelegen 🤣
 
Laatst bewerkt:
Wat ik opmerk is dat de advertentie is aangepast .. in de link valt eerst te lezen dat ze Spaans is en eenmaal doorgelinkt blijkt het een oost Europese schone.. dat vertrouw ik dan al niet … maar goed.. het ziet er wel heerlijk uit!!
 
Linkje naar welke Anna jij bedoelt?

Ik weet het niet zeker of dit dezelfde is want de Anna waar ik vorig jaar eens geweest ben had andere foto's destijds.
De dubbele D komt wel overeen en leeftijd ook.
Die Anna was best lekker maar niet echt een klik waarschijnlijk want nogal voorspelbaar en routineus. Enige lol was dat we in 69 bezig waren, ik kwam en zij zichzelf naar een hoogte punt vingerde.
Als cooldown heb ik even aan haar dubbele D gelegen 🤣
Ik weet niet waarom je om een linkje vraagt? Lijkt me duidelijk toch? De eerste post bevat de link naar het profiel (van destijds), het feit dat ze wellicht de tekst in titel en de rest van de advertentie heeft aangepast doet daar geen afbreuk aan. Daarnaast is het unieke Id vd advertentie nog steeds hetzelfde (6394042) of jij 'dezelfde' Anna hebt bezocht, tja dat weet ik ook niet.....
 
Wat ik opmerk is dat de advertentie is aangepast .. in de link valt eerst te lezen dat ze Spaans is en eenmaal doorgelinkt blijkt het een oost Europese schone.. dat vertrouw ik dan al niet … maar goed.. het ziet er wel heerlijk uit!!
Tja, daar gaan mijn alarmbellen ook op af, heb nl nooit goede ervaringen met Oost-Europese dames die Spaans spreken. Het is meestal andersom Spaanstalige dames uit Zuid-Europa of Zuid-Amerika die zich voordoen als Oost-Europeanen ;-(
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan