Recensie Anna, Brussel, Aarschotstraat 70(vh A-straat 74) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 777

Stamgast
Forumpionier
740
06/07/21
1.203
22
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Ik wandel sinds begin dit jaar terug regelmatig, ongeveer 1x per maand, eens door de Aarschotstraat.
Deze meid viel me telkens op. Ik heb ze bezocht op hnr 74, maar ik had ze ook al zien staan op hnr 76.

Er hangt een afdruk van Marilyn Monroe aan haar venster wanneer ze werkt. Haar naam weet ik al niet meer, ( dat wil toch wat zeggen, ze zal niet voor de eeuwigheid in mijn geheugen gegrift staan). Sinds enkele weken heeft ze blonde dreadlocks (extensies ) waar ik niet te hard mocht aan trekken. Dus doggy en trekken aan die paardenstaart moest voorzichtig.

Voorheen had ze een kort MM-kopsel waar ze volgende week terug zou naar overschakelen .
Ze is een 28-jarige Albanese/ Zwitserse volgens haar. Het is een vriendelijke vrouw, correct en ze doet haar best, maar het moet vooruit gaan. Er zat vaart in, toen ik me terug aan het aankleden was stond ze al terug achter haar raam. Geen wasjes gezien van haar.
Pijpen was goed, neuken ook, maar het was allemaal bandwerk. Het is wel een aangename persoonlijkheid.

Ik vond het al bij al niet slecht, maar ook niet goed. Er was de subtiliteit van een recht in je gezicht afgeschoten Pantzerfaust.
Het zal in de toekomst terug gewoon voorbijlopen zijn alhoewel ze me beloofde dat het volgende keer nog beter zou zijn ...

Elle s'appelle Anna.
Il y avait un fil sur elle sur le site youppie.net à l'époque...je ne sais toujours pas pourquoi il a été supprimé.
Se asked the website to remove her thread because her clients were mentioning that she sucked without. At that time she had a boyfriend and she didn't want everyone to know what she offers such service to clients. CIM was also possible

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Ik heb de Albanese/Italiaanse Anna in het verleden regelmatig bezocht. Nu staat ze op nr 70, idd als Marilyn Monroe look-a-like. Vroeger had ze zwart krullend haar en stond ze op het hoekpand 118 in de A-straat. Ze was naar mijn mening toen beter en mooier. Maar wat altijd bleef was dat je haar lekker en uitgebreid kan beffen. Ze is dan later naar nr 74 verhuisd, met haar nu gekende blonde Monroe persona. Als ook grotere borsten. Haar service en hegiene gingen helaas ook wat bergafwaards. Ik heb haar dan ook een hele tijd niet bezocht als ik in Brussel kwam. Vorige week zaterdag middag viel de bezetting van de A-straat toch wat tegen. Ondanks het grote verlof periode toch gepasseerd was. En besloot alsnog niet te wachten op de avondshift. Gezien ik nu ook wat minder thuis ben in Brussel, wat ramen betreft. Heb ik dus gekozen voor vaste waarde Anna. Eens binnen kon ik a volonté aan haar E-Cup borsten likken. Deze voelde natuurlijk aan. Al zijn ze zeker bijgewerkt, ze komt van een C-cup. Ik betaalde haar dan, en deed de rest van mijn kleren uit. Waarop Anna kon vaststellen dat mij lid op volle sterkte was😉. Ze had zich aan de lavabo ondertussen vanonder al wat opgefrist. Zodat ik haar gehurkt kon beffen en vingeren (niet in haar poes). Ze pijpte mij maar was maar kort. Moest haar aanmanen wat langer door te gaan. Ze ging op bed liggen voor missio. Eerst heb ik nog wat lekker aan haar grote tieten gezogen en verder gebeft. Wat ze duidelijk weer wist te appreciëren. Neuken in missio kan soms wat awkward en oncomfortabel zijn. Maar bij haar gaat het voor mij natuurlijk. Ik teasde haar met mijn tong, wat zij recipricreerde. Onze tongen raakte elkaar speels. Iets wat ze in principe niet doet met klanten. Vervolgens in doggy verder geneukt. Was heel opgewonden dus kwam ik vrij snel klaar. Meestal heb ik wat meer tijd nodig. Anna zei het ook; "Nu al klaar gekomen". In het Frans, ze spreekt geen Engels. En ze praat ook vrij rap. Bij wijze van naspel nog eens flink aan haar tieten gezogen. Waar ze duidelijk trots op is. Ze waste haar poes en borsten uitgebreid aan de lavabo. Een voldoende voor hygiëne dus. Maar geen topscore. Omdat ik haar al bijna 10 jaar ken laat ze veel dingen toe dat ze niet met andere klanten zou doen (beffen, tongen). Uitgebreid buffet bij deze dame. Gelukkig van betere kwaliteit deze keer. Allee, vier sterren.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
54.054
Leden
44.806
Nieuwste lid
Moegy
Terug
Bovenaan Onderaan